PDK | |
---|---|
Вартість з ПДВ від, грн. | 7 469 925.00 |
Потужніcть | 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв |
Прискорення 0-100 км/год | 3,1 с з опцією Sport Chrono |
Максимальна швидкість | 320 км/год |
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км | 9,3 |
Викиди CO2, г/км | 216 |
6-циліндровий двигун з двома турбінами та об’ємом 3,8 л розташовано у задній частині
6-циліндровий двигун з двома турбінами та об’ємом 3,8 л розташовано у задній частині
Двигун представлено у двох варіантах потужності. У моделях 911 Turbo та 911 Turbo Cabriolet вона становить 397 кВт (540 к. с.). Із опцією Launch Control 911 Turbo розганяється до 100 км/год всього за 3,0 с, а максимальна швидкість становить 320 км/год.
Моделі 911 Turbo S розвивають потужність 427 кВт (580 к. с.) завдяки збільшеним турбонагнітачам та поліпшеному електронному управлінню двигуном, що підвищує його продуктивність. До 100 км/год 911 Turbo S розганяється всього за 2,9 с, а до 200 км/год — за 9,9 с. Максимальна швидкість становить 330 км/год.
відгомін вічності
відгомін вічності
Ніколи не ставлячи собі за мету йти в ногу з модою, ми самі створювали моду, апелюючи не лише до Вашого розуму, а й до сердець. Ми протиставляли звичайне незвичайному і мінливе вічному.
Задню частину автомобіля увінчує решітка з вертикальними планками на задній кришці. Не менш оригінальний вигляд мають і тривимірні задні габаритні ліхтарі та відбивачі, інтегровані в отвори для випуску повітря, а також здвоєні вихлопні патрубки.
Нове спортивне кермо GT створено на базі керма суперкара 918 Spyder.
Інноваційність
Інноваційність
За допомогою модуля Connect Plus ви маєте змогу підключити до системи Porsche Вашого смартфона, а також отримувати інформацію про ситуацію на дорозі в режимі реального часу.
До складу Connect Plus входить телефонний модуль, який є надзвичайно зручним у користуванні і забезпечує відмінний прийом та надзвичайну якість передачі голосу. Функції Apple® CarPlay уможливлюють користування додатками на iPhone® навіть під час їзди.
Ще один компонент модуля Connect Plus — додаток Porsche Connect для смартфону (можна безкоштовно завантажити в магазині Apple iTunes® або GOOGLE® Play), який дозволяє легко переносити до бази даних автомобіля інформацію про пункти призначення, збережену в адресній книзі або календарі вашого смартфону.
Перевагу неможливо пояснити словами. Але іноді досить одного погляду. Саме так сталося з 911 Turbo на Паризькому автосалоні 1974 року. Могутня зовнішність цього автомобіля стала сенсацією.
Ми ніколи не ставили собі за мету йти в ногу з модою. Натомість ми самі створювали моду, апелюючи не лише до вашого розуму, а й до ваших сердець. Ми протиставляли звичайне незвичайному і мінливе вічному.
Інтер’єр не поступається у динамічності екстер’єрові. Цього вдалося досягнути, насамперед, завдяки керму нового покоління, створеному на базі керма суперкара 918 Spyder.
Потужність вимагає надійної основи. У моделей 911 Turbo цією основою є шестициліндровий бітурбо двигун заднього розташування об’ємом 3,8 л.
Які улюблені теми для обговорень серед наших інженерів? Швидкість та зручність перемикання передач! У коробці передач PDK ці показники доведено до досконалості.
Залежно від умов руху можливий так званий рух накатом. При цьому двигун відключається від трансмісії, що дозволяє уникнути його гальмуючого моменту.
Система Porsche Traction Managemen (PTM), що входить до стандартної комплектації, охоплює активний повний привод з електронно керованою багатодисковою муфтою.
Входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo.
Пакет Sport Chrono: порція адреналіну і мурашки по шкірі одним натисканням кнопки!
Ходова частина моделей 911 Turbo дозволяє плавно маневрувати навіть на великих швидкостях.
За допомогою системи управління задніми колесами підвищуються придатність до повсякденної експлуатації автомобіля та його спортивні якості.
Система регулювання ходової частини PDCC входить до базової комплектації моделей 911 Turbo S.
20-дюймові колеса 911 Turbo
Ковані, з полірованими, шліфованими спицями — для зменшення ваги самого колеса і безпружинних мас.
Ця опційна система здійснює підйом передньої частини кузова на висоту до 40 мм за швидкості не більше 35 км/год.
PSM — це електронна система регулювання курсової стійкості автомобіля в гранично динамічному режимі.
Світлодіодні фари
Світлодіодні фари, що поставляються у стандартній комплектації, усередині мають ступінчасту конструкцію з двох корпусів.
Висока гальмівна потужність має для нас не менше значення, ніж загальна потужність автомобіля.
Передові технології дозволяють цілеспрямовано застосовувати спеціальні матеріали у найбільш ефективний спосіб.
Повнорозмірні подушки безпеки для водія і переднього пасажира спрацьовують у два етапи залежно від інтенсивності та виду зіткнення.
Спортивна зовнішність доповнюється інтер’єром без тіні легковажності — він виключно практичний та орієнтований на водія.
Спортивні сидіння з електроприводом
Висоту сидіння, кут нахилу спинки та довжину подушки можна змінювати за допомогою функції електрорегулювання.
Нове спортивне кермо GT має електрорегулювання висоти й вильоту, перемикач режимів руху з кнопкою SPORT Response і дві пелюстки перемикання передач.
Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS)
Круїз-контроль — опційна система, що входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo.
Аудіосистема Surround Sound від компанії BOSE® входить до стандартної комплектації та оптимально адаптована до специфічної акустики салону моделей 911 Turbo.
Система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях.
Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу.
З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах.
Кожен автомобіль Porsche неповторний, як відбитки пальців. Така унікальність забезпечується послугою від Porsche Exclusive.
Автомомбілі Porsche демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть мати помірні показники витрати пального і токсичності відпрацьованих газів.
Раціонально полегшена конструкція є уособленням самосвідомості компанії Porsche.
Витрата пального/Викиди* 911 Turbo Cabriolet: міський цикл л/100 км 12,1; заміський цикл л/100 км 7,6; комбінований цикл л/100 км 9,3; викиди CO2, г/км 216.
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація