Задній чи повний привід? Для прихильників 911 це питання віри, а для знавців техніки — питання фактів.
Відповідь для кожної зі сторін своя, але будь-яка відповідь вірна. Ті, хто вважає задньоприводний 911 єдиним справжнім «дев’ятсот одинадцятим», не повинні забувати про легендарне ралі Париж–Дакар 1984 року, коли повноприводний Porsche 953 на базі 911 відкрив нову еру в історії спорту і техніки. До речі, задоволення при доланні поворотів гарантують обидва варіанти приводу.
Чи можуть ці дві філософії примиритися? Давайте поговоримо про третю філософію — дизайн автомобіля. Кузов повноприводних 911 розширений на 44 мм, що дозволяє цим авто ще більш впевнено триматися дороги. Враження від широкого кузова підсилюється — особливо в темну частину доби — новою світовою смугою.
Ще однією відмінною ознакою повноприводних моделей є абсолютний контроль над ситуацією. На будь-якому повороті та в будь-яку пору року. Система активного повного приводу Porsche Traction Management (PTM) перерозподіляє крутний момент між усіма чотирьма колесами в залежності від ситуації на дорозі. Тим самим система сприяє кращому зчепленню коліс із дорогою та поліпшує ходові якості автомобіля. Звичайно, одночасно. У повсякденній експлуатації, в тому числі взимку.
Автомобіль для гарної погоди? Про нові моделі 911 Targa 4 можна сказати багато, але не це. Тут повний привід ідеально поєднується з відмінним тяговим зусиллям та естетичним виглядом.
Отже, задній чи повний привід? Який би вибір ви не зробили, найбільш захоплюючою є та завжди буде філософія, яка може бути застосована на практиці. І така практична філософія Porsche вже понад 60 років присвячена дорозі.
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація