Новий 911 увібрав риси всіх своїх попередників: він нагадує про минуле та дає уявлення про майбутнє. Силует: культовий. Дизайн: класика, що не старіє. Технології: завжди на крок попереду, але неможливі без спортивних перемог минулого. Ми рухаємось у майбутнє на 911 восьмого покоління.
Класика і сучасність ще ніколи не перепліталися так тісно.
283 кВт/385 PS | Потужність |
4,2 c | Прискорення з 0 - 100 км/год |
4,0 c | Розгін з 0 - 100 км/год з пакетом Sport Chrono |
293 км/год | Максимальна швидкість |
2 024 мм | Ширина |
4 519 мм | Довжина |
Вічна ідея зберігає енергію молодості за умов її постійного оновлення. Тож кожне нове покоління 911 також являє собою новий початок для ще кращого 911.
Виразний стиль нового 911 із ефектними лініями є оригінальним, але водночас знайомим як усередині, так і зовні. Широка задня частина кузова із суцільною світловою смугою тепер є спільною рисою для всіх моделей 911. Чіткість і виразність дизайну зберігається навіть у салоні: саме тут ергономіка класичного спортивного автомобіля поєднується із сучасними цифровими можливостями.
Нове покоління двигунів є потужнішим і навіть ще більш економічним. 3,0-літровий шестициліндровий двигун twin-turbo для моделей 911 Carrera S виробляє 331 кВт (450 к.с.). Прискорення є фантастичним. Наприклад, 911 Carrera 4S з пакетом Sport Chrono і функцією Launch Control розганяється від 0 до 100 км/год лише за 3,4 секунди.
Максимальна швидкість: 305 км/год. Така швидкість і потужність дають новій 8-ступеневій коробці передач Porsche Doppelkupplung (PDK) змогу працювати ще більш ефективно. Нова система Porsche Active Suspension Management (PASM) поліпшує спортивні характеристики та підвищує комфорт. Системи допомоги водію, як от Lane Keeping Assist із розпізнаванням дорожніх знаків та асистентом нічного бачення, полегшують водіння.
Він іде в ногу з часом. Змінюється разом з вами. Але водночас залишається вірним собі. Завжди актуальний спортивний автомобіль у найкращому сенсі цього слова.
Новий 911.
Автомобіль, непідвладний часу
Силует 911 є втіленням класичного дизайну. Але новий 911 також доводить, що це сучасна модель з особливо помітним оновленням задньої частини. Вона має сильний, виразний і продуманий дизайн. Заднє скло здається більшим, ніж воно є, та майже повністю зливається з чорною решіткою задньої кришки. У неї інтегровано новий вертикальний третій стоп-сигнал. А прямо під останнім розміщено суцільну світлову смугу (між тривимірними світлодіодними задніми ліхтарями) та новий логотип моделі кольору Light Silver. Задня нижня панель обрамляє нові вихлопні труби. Спортивність стилю нового 911 також підкреслюється колесами різного розміру на передній і задній осях.
Дизайн, що об’єднує традиції та сучасність. Що додає динамічності на дорозі. Та створює сенсацію для всіх, хто рухається на 911.
Якщо дивитися на новий 911 спереду, він розповідає про своє минуле та розкриває плани на майбутнє. Крила мають чітку форму й підкреслюють потужність автомобіля та сімейні риси бренду. Новий капот із характерними заглибленнями та його прямий перехід до передньої нижньої панелі є нагадуванням про моделі 911 першого покоління. У фарах головного освітлення з чотириточковими денними ходовими вогнями і ближнім світлом використовується сучасна технологія світлодіодів. Камеру та датчики систем комфорту і допомоги інтегровано під передньою нижньою панеллю.
Чистота дизайну нового 911 помітна в деталях. Нові зовнішні дзеркала мають чіткі обриси, а дверні ручки органічно інтегровано в силует автомобіля. Завдяки таким деталям новий 911 має більш компактний вигляд і випромінює елегантність та технічну досконалість.
Вдалий дизайн має бути новаторським. Як і технології. Тому ми зробили справжній прорив в інтер’єрі нового 911, зберігаючи старі сильні сторони та відкриваючи нові можливості.
В інтер’єрі домінують горизонтальні лінії. Усі основні засоби керування розміщено напохваті, ліворуч і праворуч від багатофункціонального спортивного керма. Це робить керування зручним і допомагає водію повністю зосередитися на дорозі. У полі зору водія встановлено блок приладів з аналоговим тахометром і двома 7-дюймовими дисплеями високої роздільної здатності. На них відображаються віртуальні прилади, що показують усю важливу інформацію про автомобіль. Поруч розташовано 10,9-дюймовий сенсорний дисплей високої роздільної здатності, що є частиною системи Porsche Communication Management (PCM) із функцією онлайн-навігації.
Нахилена центральна консоль відокремлена від панелі приладів та, як і оздоблення панелі приладів і дверних панелей, підкреслює горизонтальну орієнтацію салону. Згідно з концепцією керування Porsche Advanced Cockpit, на консолі тепер розміщено лише кілька кнопок, деякі з яких є сенсорними. Вище встановлено п’ять кнопок, які ми спеціально зробили аналоговими: вони забезпечують прямий доступ до основних функцій силового агрегату та шасі.
Поєднання традицій і футуризму не означає компроміс: ми взяли найкраще з обох цих підходів.
Від інтуїтивних технологій до чудового комфорту. Повністю перероблені сидіння Sport пропонують надійну підтримку навіть під час динамічних віражів. Багатофункціональне спортивне кермо дає змогу зручно використовувати функції аудіосистеми, телефону та навігації. Ви негайно помітите тактильні властивості засобів керування. Кожну кнопку, кожну ручку, кожний дефлектор обдуву було продумано до дрібниць, і всі вони вирізняються високою якістю.
Цю якість підкреслюють декоративні накладки Dark Silver Diamar або (як опція) Light Silver Diamar, накладки з матового алюмінію або дорогого дерева. Інші варіанти шкіряної оббивки та декоративних накладок пропонуються на замовлення.
Ми знову та знову чуємо, що потенціал опозитного двигуна вичерпано, але наші інженери лише усміхаються й доводять, що це не так. У новому 911 було знову збільшено потужність і ефективність опозитного двигуна. До того ж опори двигуна було зміщено ближче до центра автомобіля: це знижує вібрації та поліпшує стійкість автомобіля під час руху. Але ми обіцяємо, що ви все одно відчуватимете потужність 3,0-літрового 6-циліндрового двигуна twin-turbo, що розвиває при русі 331 кВт (450 к. с.). Адже не даремно його крутний момент становить 530 Нм. З такими даними новий 911 Carrera 4S із пакетом Sport Chrono Package і функцією Launch Control розганяється до 100 км/год за якісь 3,4 секунди. Максимальна швидкість дорівнює 306 км/год.
Завдяки новій стандартній 8-ступеневій коробці передач Porsche Doppelkupplung (PDK) потужність передається на дорогу ще більш ефективно, а задоволення від водіння зростає. PDK дає змогу надзвичайно швидко перемикати передачі без перебоїв будь-якої миттєвості у потужності. Порівняно з попередніми поколіннями нова 8-ступенева PDK також пропонує кращий баланс між комфортом, динамікою та економічністю.
Porsche Traction Management (PTM) є однією із основних систем 911 Carrera 4S. Працюючи разом із Porsche Stability Management (PSM), повний привід завжди розподіляє тягу так, щоб забезпечити чудову динаміку та надзвичайно збалансовану керованість під час їзди на межі можливостей автомобіля.
То що ж є неможливим? Наша думка така якщо ти маєш сильну внутрішню мотивацію та концепцію, непідвладну часу,, можливими стають багато речей.
У новому 911 за ціль стає сама дорога. Куди їдемо? Побачимо. Головне – доїхати спортивно. Тоді 911 буде у своїй стихії. І шасі тут відіграє неабияку роль.
Залежно від дорожніх умов і режиму руху, модернізована система Porsche Active Suspension Management (PASM) активно й безперервно контролює силу амортизації на кожному колесі. Результат: менше переміщень кузова та, як наслідок, більше комфорту й більш динамічна їзда. Опціональна спортивна підвіска PASM, опущена на 10 мм, підвищує стійкість автомобіля.
Система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) забезпечує надзвичайне зчеплення і чудову маневреність на будь-якій швидкості – з чіткою роботою рульового керування та збалансованими реакціями на зміни в навантаженні. Крім того, ви отримаєте море втіхи від поворотів. На замовлення для нового 911 пропонується система PorscheDynamic Chassis Control (PDCC), що мінімізує крени кузова під час різких маневрів і зменшує бокові переміщення автомобіля на поганій дорозі.
Прискорення навіть під час уповільнення? Протягом 70 років ця парадоксальна ідея залишається не менш важливою частиною наших розробок, ніж прагнення змусити ваше серце битися швидше під час запуску двигуна вашого Porsche. Це особливо стосується композитних керамічних гальм Porsche (PCCB), що вже показали себе в автоспорті. Керамічні гальмові диски цієї системи є особливо легкими та мають діаметр 410 мм на передніх колесах і 390 мм на задніх, забезпечуючи ефективну роботу гальмової системи. Відмінною рисою є пофарбовані в жовтий колір нерухомі гальмові супорти на обох осях. Не менш характерною ознакою є ефективність цієї системи: коли вам потрібно вповільнити рух, ви зробите це швидко.
Крім того, новий 911 вперше матиме колеса різного розміру. У моделях 911 Carrera S використано 20-дюймові колеса на передніх колесах та 21-дюймові на задніх. Більш широка пляма контакту оптимізує динаміку, а більший діаметр задніх коліс підвищує стійкість і комфорт.
Наша гоночна історія демонструє, що ми ставимо за ціль рекордний час подолання дистанції та те, як точно вимірювати цей час. Результатом цього захоплення став пакет Sport Chrono з перемикачем режимів та програмою Porsche Track Precision. Він допомагає зробити параметри шасі, двигуна та коробки передач більш спортивними та зафіксувати ваш абсолютний рекорд.
Використовуючи перемикач режимів із кнопкою SPORT Response на кермі, можна обрати один із п’яти режимів руху: Normal, SPORT, SPORT PLUS, Individual і новий режим WET, що приходить на допомогу водію під час їзди мокрою дорогою. Функція SPORT Response готує двигун і коробку передач до найшвидшого подавання потужності. Результат: максимальна віддача протягом приблизно 20 секунд.
До пакета Sport Chrono також входить програма Porsche Track Precision для вимірювання швидкості проходження кола та даних руху, а також для обробки цієї інформації. Програма надає точну інформацію про ваш найкращий час.
Рідкісна розкіш у сучасному світі: мати час, щоб зосередитися лише на тому, що перед вами. Наприклад, на наступному повороті. Тому в новому 911 пропонуються численні системи допомоги, що допомагають вам залишитися вірним собі. Наприклад, система запобігання зіткненням із функцією допоміжного гальмування або новий режим WET (Мокрий)1, що розпізнає явно мокру поверхню та допомагає водію під час їзди мокрою дорогою. Ви можете окремо замовити додаткові системи допомоги, як от адаптивний круїз-контроль або ParkAssist із Surround View (круговим оглядом). Вони підвищують безпеку та задоволення від водіння, а також роблять водіння легшим.
У фарах головного освітлення нових моделей 911 Carrera S використано виключно світлодіодні технології. Завдяки цьому фари швидко реагують і забезпечують яскраве освітлення. Характерним елементом у стилі Porsche є чотирьохточкові денні ходові вогні і ближнє світло. Як опція пропонуються світлодіодні матричні фари головного освітлення із системою Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) та асистентом дальнього світла. Завдяки 84 індивідуально керованим світлодіодам пучки світла мають оптимальну конфігурацію у будь-якій ситуації. Система запобігає засліпленню водіїв автомобілів перед вами або на протилежному боці дороги, але повністю освітлює інші ділянки дороги.
Усі нові моделі 911 Carrera S мають нову задню світлову смугу та трьохвимірні задні ліхтарі. Для цих функцій також використовуються світлодіоди. Іншою новинкою є зміна форми та розташування третього стоп-сигналу.
¹? Програма руху WET не позбавляє водія обов’язку ретельно вибирати манеру керування залежно від дорожніх і погодних умов. Це лише допоміжний засіб для водія.
Вважаєте, що не можна одночасно мати спортивну динаміку та чудовий комфорт? Ми категорично не згодні. 911 завжди поєднував обидві ці якості, до того ж у своєму унікальному стилі. Цей автомобіль також вражає чудовою ергономікою та високоякісними матеріалами салону. Крім того, він пропонує багато інших можливостей для підвищення комфорту та спортивності.
Ви можете замовити спортивні сидіння Plus, що пропонують кращу бокову підтримку для динамічної їзди. Двозонний автоматичний клімат-контроль створює приємну атмосферу в будь-якій дорожній ситуації. Новий опціональний іонізатор поліпшує якість повітря в салоні.
Porsche Communication Management (PCM) є вашим головним центром керування аудіосистемою, навігацією та комунікацією, а також численними системами допомоги. А якщо ви хочете насолоджуватися музикою в салоні 911, замовляйте додаткову аудіосистему Burmester® High-End Surround Sound, що пропонує максимально якісний звук.
Потрібно брати все від кожного дня, і в цьому вам допоможе Porsche Connect. Він забезпечує ідеальний старт для будь-якої подорожі та для досягнення будь-яких цілей.
Завдяки новим корисним послугам і мобільній програмі Porsche Connect ви можете синхронізувати пункти призначення та календарі з вашим Porsche, планувати поїздки за допомогою інформування про дорожній рух в режимі реального часу та використовувати музичні послуги на смартфоні. Користуйтеся навігацією та розважальними функціями, а також отримуйте актуальну інформацією у своєму Porsche. Пакет навігації та інформаційно-розважальних функцій допомагає вам швидше доїхати до пункту призначення завдяки розрахунку маршруту з актуальними онлайн-мапами. Використовуючи систему розпізнавання голосових команд, ви можете легко шукати інформацію (наприклад, про погоду у пункті призначення) та слухати останні новини зі світу економіки, політики та спорту.
Додаткову інформацію про функції та програми Porsche Connect наведено на www.porsche.com/connect.
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація