Головна навігація
Меню
Прес-релізи

Прес-релізи

На ринок виходить Porsche Macan S із новим турбодвигуном V6

 

 

ШтутгартКомпанія Porsche розширила свій ряд компактних SUV, додавши до нього потужний Macan S. Нова модель від виробника спортивних автомобілів має новий трилітровий бензиновий двигун V6 із бензиновим сажовим фільтром. Він виробляє 260 кВт (354 к. с.) і має максимальний крутний момент 480 Нм – на 10 кВт (14 к. с.) і 20 Нм більше, ніж у попередній моделі. Macan S із опціональним пакетом Sport Chrono розганяється від 0 до 100 км/год лише за 5,1 с, тобто на 0,1 с швидше, ніж попередник. Максимальна швидкість автомобіля дорівнює 254 км/год. Споживання пального (цикл NEDC) становить 8,9 л/100 км. У новому Macan S було використано всі інновації модельного ряду Macan. До них належить світлодіодна смуга ззаду та нова система Porsche Communication Management із повною підтримкою мережевих технологій та 10,9-дюймовим сенсорним екраном.

 

Новий двигун V6 із центральним розташуванням турбонагнітача
На Porsche Macan S було встановлено новий 3-літровий турбодвигун V6. Його турбонагнітач має центральне розташування. Результатом є скорочення шляху, що долають вихлопні гази між камерами згоряння й турбонагнітачами, та, як наслідок, миттєва реакція двигуна. Новий турбонагнітач «twin-scroll» забезпечує високий крутний момент на низькій частоті обертів двигуна. Завдяки технології «twin-scroll» вихлопні гази безперервно подаються до колеса турбіни як окремі потоки, значно знижуючи втрати наддуву. Удосконалена геометрія камери згоряння з центральною форсункою допомагає більш ефективно приготувати паливно-вітряну суміш. При цьому не лише збільшилася літрова потужність двигуна (від 113 до 118 к. с. на літр), але й знизився рівень викидів.

 

Нові налаштування шасі – поліпшена збалансованість
Хоча оновлений Macan було оптимізовано та кардинально змінено, він зберіг свій яскравий спортивний імідж. До особливостей шасі належать шини різного розміру та повний привід Porsche Traction Management (PTM). На передній осі використано алюмінієві підресорені вилки замість сталевих компонентів попередньої моделі. Нова конструкція з використанням легких сплавів є жорсткішою та знижує непідресорену масу, підвищуючи точність рульового керування та комфорт. Заново відрегульовані стабілізатори підвіски допомагають зменшити недостатню та надмірну реакцію на поворот керма. Як і раніше, електронна система керування амортизаторів Рorsche Active Stability Management (PASM), пневмопідвіска з регулюванням висоти кузова, оптимізованими поршнями й новими гідравлічними компонентами амортизаторів та система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) пропонуються як опції. Вони додатково поліпшують динамічну стійкість і керованість моделі.

 

Удосконалені гальма, що працюють більш чітко
Значна робота проведена над гальмами нового Macan, і водій помітить це за змінами у відгуку педалі. Нова педаль важить приблизно на 300 г менше, ніж попередня сталева, та діє на головний гальмовий циліндр через коротше плече важеля. Як результат, гальмівна система реагує швидше, і завдяки жорсткому з’єднанню водій дуже точно відчуває момент активації гальм. Підсилена спортивність нового Macan S відображається в більших гальмових дисках передніх коліс: діаметр дисків виріс на 10 мм (до 360 мм), а товщина – на 2 мм (до 36 мм). Нові гальмові накладки не містять міді. Для Macan S також можна додатково замовити композитні керамічні гальма Porsche (PCCB).

 

Більш аеродинамічні форми, повністю світлодіодні ліхтарі та нові цифрові функції
У Macan S також використано всі інноваційні елементи з останнього рестайлінгу, зокрема тривимірну задню світлову смугу. До стандартної комплектації входять світлодіодні фари головного освітлення. Опціональну систему освітлення Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) можна використовувати для адаптивного регулювання розподілу світла.

 

Оновлена система Porsche Communication Management (PCM), до якої тепер входить 10,9-дюймовий сенсорний екран fullHD, включає повну підтримку мережевих з’єднань у стандартній комплектації. До її функцій належать онлайн-навігація з інформуванням про дорожній рух у режимі реального часу через «Here Cloud», підключення мобільного телефону, два аудіоінтерфейси та інтелектуальне голосове керування. Іншими стандартними функціями є Porsche Connect Plus (із телефонним модулем LTE та пристроєм для зчитуванням SIM-карт), точка доступу до Wi-Fi та численні нові послуги Porsche Connect.

 

Нові опції: спортивне кермо GT, іонізатор і Traffic Jam Assist
Опціональне спортивне кермо GT, що пропонується для 911, підкреслює спортивний дизайн Macan S. Перемикач режимів, інтегрований у кермо, включаючи кнопку Sport Response, є частиною опціонального пакета Sport Chrono. Щоб ще більше підвищити комфорт і зручність, ви можете додатково замовити нову функцію Traffic Jam Assist, обігрів вітрового скла й іонізатор, який у комбінації зі стандартним повітряним фільтром поліпшує якість повітря всередині автомобіля.

Новий Macan S можна замовити вже зараз у дилерській мережі Porsche в Україні. Вартість моделі починається від 2 101 980 гривень з ПДВ.*

 

*Вартість автомобіля вказана для базової комплектації Macan S без урахування вартості додаткового обладнання станом на 11.12.2018 року за курсом, розміщеним на сайті winner.ua. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення у офіційних дилерів Porsche в Україні. Остаточна вартість автомобіля вказується у договорі купівлі-продажу на дату підписання договору про придбання автомобіля.

 

10.01.2019

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Київ Аеропорт.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок