Головна навігація
Меню

Прес-релізи

За перше півріччя компанія Porsche AG передала клієнтам 116 964 автомобілі

 

 

Продажі Porsche AG за перше півріччя 2020 року склали 116 964 автомобілі. На 12% зниження, у порівнянні з 2019 роком, вплинуло соціальне дистанціювання та закриття Порше Центрів на декілька тижнів.

Cayenne став найпопулярнішою моделлю з 39 245 проданими авто, 34 430 – аналогічний показник кросовера Macan. Порівняно з минулим роком, легендарний спорткар 911 продемонстрував зростання на 2% – 16 919 проданих авто. Перший електрокар бренду – Taycan – представлений у першому кварталі, продовжує завойовувати ринки. Клієнтам вже передано 4 480 авто, в умовах поетапного виходу на ринок. 

Завдяки швидкій реакції бренду в Україні, соціальне дистанціювання для клієнтів Porsche було менш відчутним. Бренд запропонував перелік онлайн послуг: виїзний тест-драйв до клієнта, демонстрація авто у прямому ефірі, доставка авто на сервіс, продажі нових авто онлайн та допомога з оформленням. Послуги із сервісу офіційна дилерська мережа не припиняла надавати, запровадивши усі необхідні заходи безпеки під час карантину. На українському ринку реєстрація нових автомобілів Porsche демонструє позитивну динаміку у порівнянні з минулим роком: 279 авто 2020 року проти 264 авто за перші 6 місяців 2019 року. У другому кварталі цього року офіційній дилерській мережі вдалося перевиконати плани продажів на 3%, і бренд очікує на такі ж тенденції до кінця року.

Європа як другий найсильніший регіон

Позитивна тенденція домінує на ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Африки та Близького Сходу: за перше півріччя цього року клієнти отримали 55 550 автомобілів Porsche. Китай залишається найбільшим окремим ринком спорткарів за обсягом продажів – 39 603 авто. Корея та Японія продемонстрували продажі у 4 242 та 3 675 одиниць відповідно: порівняно з минулим роком, кожен ринок демонструє зростання у двоцифровому значенні. У Європі продано 32 312 автомобілів, у США – 24 186. 

«Ми бачимо позитивні тенденції, хоча й відчуваємо наслідки кризи у 2-му кварталі, особливо у США та Європі. Критичним був квітень, коли майже всі Порше Центри на цих ринках були закриті», – стверджує Детлев фон Платен, член виконавчої ради з продажу та маркетингу у Porsche AG. – «До того ж, 2-ий квартал 2019 року як порівняльний період був дуже потужним. Сьогодні ми впевнені у собі та сповнені енергії, зустрічаючи виклики другої половини 2020 року. Постійний позитивний розвиток у Китаї та інших азіатських ринках – хороша тенденція». За словами фон Платена, з травня ситуація в Європі поступово покращується, та ще не повернулася до початкового стану. 

Продажі Porsche, шт

Січень – Червень 2020

2019

2020

Різниця

У всьому світі

133 484

116 964

-12%

Європа

39 243

32 312

-18%

Німеччина

14 186

10 702

-25%

Америка

36 844

29 102

-21%

США

30 257

24 186

-20%

Азіатсько-Тихоокеанський ринок, Африка та Близький Схід

57 397

55 550

-3%

Китай

42 608

39 603

-7%

Україна

264

279

5%

24.07.2020

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Київ Аеропорт.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок