Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Porsche представляє топ-модель легендарного 911 з покращеними динамічними характеристиками

 

 

Абсолютно новий 911 Turbo S

Porsche представляє 911 Turbo S нового покоління із винятковою потужністю, вдосконаленою динамікою та новим рівнем комфорту. Новий модельний ряд 911 доступний у кузові купе та кабріолет. Обидва оснащені новим 3,8-літровим опозитним двигуном із двома турбонагнітачами VTG, що забезпечує потужність у 478 кВт —  на 51 кВт більше за попередню версію.

 

Максимальний крутний момент нового Porsche тепер сягає 800 Нм. Спеціальна 8-ступенева коробка передач Porsche Doppelkupplung (PDK) дозволяє розігнати спорткар від 0 до 100 км/год за 2,7 секунди (на 0,2 секунди швидше за попередню версію), максимальна швидкість становить 330 км/год.

Покращеної динаміки руху 911 Turbo S  досягнуто завдяки збільшенню габаритів: ширина кузова над передньою віссю збільшилася на 45 мм (1 840 мм), а загальна ширина над задньою віссю становить 1 900 мм (збільшення на 20 мм). Вдосконалена аеродинаміка, нові колеса різних розмірів та змінена ширина колії покращують маневрування. Колія передньої осі розширилася на 42 мм, а задньої – на 10 мм. Адаптивна аеродинаміка включає передню систему охолодження із заслінками, що регулюються, а заднє крило збільшеного розміру розроблено для більшої аеродинамічної сили.

 

Вперше на дорозі 911 Turbo S демонструє потужність із поєднаними колесами двох різних розмірів: попереду встановлені 20-дюймові колеса з їхніми унікальними розмірами 255/35, а позаду – 21-дюймові колеса 315/30. Нові опції оснащення підкреслюють спортивний характер повноприводного 911. Серед них – опущене на 10 мм спортивне шасі Porsche Active Suspension Management (PASM) та спортивна вихлопна система із регульованими кришками, що забезпечує виразний звук.

Абсолютно новий двигун 911 Turbo S сконструйований на основі покоління двигунів 911 Carrera. Його оснастили модернізованою системою охолодження повітря, а нові та більші турбонагнітачі VTG, розташовані симетрично, разом із заслінками з електричним регулюванням призначені для покращення динамічних характеристик автомобіля. Використані у 911 Turbo S п’єзофорсунки також зіграли роль у вдосконаленні керованості, потужності, крутного моменту, кількості обертів та зниженні шкідливих викидів. Оновлений 6-циліндровий двигун оснащений новою впускною системою.

 

У новому Turbo S змінилися принципи введення і виведення охолоджуючого повітря: частина повітря потрапляє через характерні впускні отвори Turbo в задніх бічних секціях. Перед повітряними фільтрами, які тепер розташовані на задніх крилах, передбачені 2 додаткові повітряні потоки — через решітку задньої кришки. Це означає, що новий 911 Turbo S має 4 отвори для введення повітря з більшим загальним перерізом і меншим опором, що сприяє підвищенню ефективності двигуна. Попередню конструкцію замінили на два симетрично розташовані турбонагнітачі більшого розміру з турбіною зі змінною геометрією (VTG), водночас компресорні та турбінні колеса тепер обертаються у протилежних напрямках. Діаметр турбінних коліс збільшився на 5 мм до 55 мм, в той час як діаметр компресорного колеса збільшився на 3 мм і становить 61 мм. Керування заслінками здійснюється через крокові електродвигуни. Гармонійний дизайн, що поєднує задоволення від керування та визначну динаміку, ідеально пасує для повсякденного життя, і чудово проявляє себе на треку для перегонів. 

 

Стрибок у продуктивності автомобілів нового покоління особливо помітний під час розгону від 0 до 200 км/год за 8,9 секунди – новий 911 Turbo S на секунду швидший за свого попередника. Завдяки удосконаленій системі повного приводу Porsche Traction Management (PTM) роздавальна коробка може розподіляти значно більший крутний момент, передаючи до 500 Нм на передні колеса. Нове покоління стандартного шасі PASM додає ще більш спортивного характеру новому 911. Амортизатори з покращеною керованістю забезпечують удосконалені динамічні характеристики руху: запобігання перекиданню, стійкість руху та швидкість на поворотах.

Оновлений капот із ширшими повітрозабірниками має характерний дизайн Turbo із подвійними передніми світловими модулями, а також стандартними світлодіодними матричними фарами з темними вставками. Модернізований, еластичний і пневматичний спойлер, а також збільшене заднє крило забезпечують збільшення аеродинамічної сили на 15%. Рельєфні секції заднього крила із вбудованими повітрозабірниками підкреслюють витончений корпус 911 Turbo S. Оновлений дизайн задньої частини кузова доповнений прямокутними вихлопними трубами в глянсовому чорному кольорі, типовому для модельного ряду Turbo.

 

Виняткове оздоблення інтер'єру підкреслює спортивний характер 911. Стандартний перелік опцій оснащення включає повністю шкіряний салон та карбонове оздоблення з акцентами кольору Light Silver. Спортивні сидіння регулюються за 18-ма індикаторами, а також мають характерне стебнування — на знак поваги до першого 911 Turbo (тип 930). Якісні графічні елементи та логотипи на панелі доповнюють особливий шарм Turbo S. Центральний 10,9-дюймовий екран комунікаційного центру PCM легкий та інтуїтивно зрозумілий у керуванні. Інші опції доступні у своєму стандартному вигляді: спортивне кермо GT, пакет Sport Chrono з нещодавно інтегрованим додатком Porsche Track Precision та аудіосистема об’ємного звучання BOSE® Surround Sound.

Автомобілі 911 Turbo S Coupé та 911 Turbo S Cabriolet будуть доступні для замовлення та придбання в офіційній дилерській мережі Porsche в Україні з березня 2020 року. Вартість*, гривень з НДС

Модель

Вартість*, гривень з НДС

911 Turbo S Coupé

6 643 350

911 Turbo S Cabriolet

7 045 750

   

911 Turbo S Coupé: витрати палива в змішаному циклі 11,1 л/100 км; викиди CO2 254 г/км
911 Turbo S Cabriolet: витрати палива в змішаному циклі 11,3 л/100 км; викиди CO2 257 г/км

Значення споживання пального та викидів CO2 визначені відповідно до нової Світової гармонізованої процедури тестування легких транспортних засобів (WLTP). Отримані значення NEDC необхідно продовжувати уточнювати. Ці значення не можуть порівнюватися зі значеннями, визначеними згідно з методикою вимірювання NEDC, що застосовувалася до цього часу.

04.03.2020

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Київ Аеропорт.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок