Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Новий Porsche 911 Turbo S: ідеальні налаштування для кожної ситуації на дорозі

 

 

Porsche вдосконалив адаптивну аеродинаміку у своєму флагмані 911 Turbo S. Відтепер система Porsche Active Aerodynamics (PAA) точніше адаптує аеродинаміку автомобіля до дорожніх умов, швидкість та обраний режим керування. PAA вперше застосували у попередньому поколінні 911 Turbo, презентованому у 2014 році. Всі модельні ряди Porsche, від 718 до Panamera і Taycan, оснащені активними аеродинамічними елементами.

«Жоден інший спортивний автомобіль не адаптується до різних ситуацій з такою аеродинамічною гнучкістю, як новий 911 Turbo S. Зазвичай, інженери з аеродинаміки зустрічаються з дилемою: низький коефіцієнт опору бажаний для максимальної швидкості та низького рівня споживання пального, водночас висока притискна сила дає переваги при динамічному водінні. Однак ці дві характеристики суперечать одна одній», — пояснює Доктор Томас Віганд, керівник відділу розробок аеродинаміки в Porsche AG.

За словами Томаса Віганда, PAA вирішує конфлікт між різними аеродинамічними цілями. Через розширення інтелектуальної системи, в 911 Turbo S досягається широкий діапазон аеродинамічних конфігурацій для оптимізації динаміки та мінімального опору руху. Додатково збільшується потенціал аеродинамічних компонентів для потреб динамічного водіння у різних ситуаціях під час руху.

 

Активні повітряні заслінки також є новими. Разом зі змінним переднім спойлером та заднім крилом, що підіймається та нахиляється, нова люксова модель демонструє 3 активні аеродинамічні компоненти. Разом з основними аеродинамічними конфігураціями 911 Turbo PAA Speed та PAA Performance, виробник втілив у життя і конфігурацію PAA Ecо.

Можливості PAA також розширили, щоб включити до неї 2 додаткові функції, перша з яких Wet Mode – режим керування на вологій трасі. Він змінює аеродинамічний баланс у бік задньої осі для стабілізації руху вологою поверхнею. Друга функція – повітряне гальмування – для генерації збільшеного опору повітря та притискної сили у випадку повного гальмування на високій швидкості. Це скорочує гальмівний шлях та гарантує вищу стабільність руху. PAA використовується і для адаптації потоку повітря навколо авто, коли відкривається люк або дах. Загалом існує 8 аеродинамічних конфігурацій з різними положеннями активних аеродинамічних компонентів.

 

Вдосконалення стосуються не лише адаптації до специфічних вимог під час керування, але й власне аеродинамічних характеристик. Щойно розроблений активний передній спойлер і заднє крило збільшили притискну силу на 15% — для кращої стабільності і динаміки руху при підвищенні швидкості. Максимальна притискна сила в положенні Performance, у режимі Sport Plus, наразі становить біля 170 кг. 

Коефіцієнт опору повітря (cd) 911 Turbo S змінюється залежно від аеродинамічних налаштувань. Найефективніша конфігурація з мінімальним значенням cd у 0.33 досягається із закритими заслінками та складеними передніми та задніми спойлерами.

 

Повітряні заслінки із безступінчастим регулюванням

Нещодавно розроблені регульовані заслінки для охолодження повітря забезпечують менший опір руху, знижуючи витрати палива. Вони розташовані в правому і лівому повітрязабірниках переднього бамперу та плавно регулюються, контролюючи потік охолодженого повітря, яке проходить крізь радіатори.

Інтелектуальна система управління температурою призначена для контролю рівноваги між моментальною потребою в охолодженні, потужністю вентиляторів радіаторів та покращеною аеродинамікою за допомогою повітряних заслінок. В результаті повітряні заслінки закриваються після швидкості авто у 70 км/год. Це значно оптимізує споживання пального та дає додаткові переваги у щоденній експлуатації.

Починаючи зі швидкості 150 км/год, заслінки лінійно відкриваються для досягнення оптимального аеродинамічного балансу на високій швидкості. Для підтримки динамічного водіння, повітряні заслінки відкриваються після активації режимів керування Sport, Sport Plus та Wet, і коли Porsche Stability Management (PSM) відключено або активовано спойлер.

Передній спойлер: з пневматичним приводом окремих сегментів

 

Активний передній спойлер 911 Turbo значно покращений. Порівняно з попередником, збільшена ефективна аеродинамічна площа. Підйом та складання тепер відбуваються за коротший час та з меншим тиском у системі керування. Три сегменти спойлера можна активувати окремо за допомогою актуаторів. Два зовнішні сегменти завжди функціонують синхронно. Передній спойлер виготовлений з еластичного пластику (еластомер), він може скручуватися, щоб втягнути чи витягнути середній сегмент, коли зовнішні сегменти витягнуті.

Існує кілька налаштувань:

  • В основному положенні губа спойлера повністю втягується і фіксується натягнутим еластомером та магнітами на нижній частині кузова 911 Turbo S.
  • У положенні Speed витягнуті лише 2 зовнішні області губи. Тому більше повітря циркулює навколо кузова, а підйом на передній осі зменшується.
  • У положенні Performance всі 3 сегменти губи витягнуті. Ця позиція пропонує продуктивну аеродинаміку з максимально можливою силою притискання на передню вісь. У цьому положенні всередині губи спойлера також видно рельєфний логотип "911 turbo S".
 

Блок керування та повітряний компресор встановлені збоку у багажному  відділенні. Пневматичний модуль компактніший, ніж у попередника, тому багажне відділення має більшу ємність на 3 літри. Змінна губа переднього спойлера зменшує передній звіс, сприяючи повсякденному застосуванню: в основному положенні спойлера збільшений кліренс – це ідеально для маневрів при паркуванні чи руху через штучні перешкоди (лежачі поліцейські).

Заднє крило: тепер ще більше можливостей

 

У задньому крилі використовується надлегка конструкція. Відмітна особливість Turbo: конструкція важить на 440 грам менше, ніж у попередника, але ефективна площа збільшилася на 8%. Основою крила є пінопластова серцевина із кованими вставками. Крило складається з 2 частин: верхньої з двома шарами вуглепластику (двохосьова тканина CFRP), і нижньої – з одним шаром армованого склопластику (трьохосьова структура GFRP). Регулювання крила з електричним приводом, яке можна витягнути і нахилити, виконується залежно від швидкості та обраного режиму керування.

 
 

Залежно від режимів водіння, аналогічно з добре відомими позиціями швидкість та продуктивність (Speed and Performance), тепер є додаткові:

  • Еко-положення з втягнутим крилом тепер доступне у великому діапазоні швидкостей, щоб автомобіль міг рухатися з мінімальним опором.
  • Позиція Performance II зі зменшеним кутом нахилу крила відносно потоку повітря для швидкості понад 260 км/год знижує опір і зменшує навантаження на шини задньої осі – це знижує тиск у шинах. Перевагою такої позиції є високий потенціал шин з погляду поздовжньої та бічної динаміки при динамічному керуванні. А особливо для спортивної експлуатації авто на трасах для перегонів. Повсякденна зручність та комфорт у керуванні також виграють від адаптованого тиску в шинах.
  • Wet – друге нове положення крила – крило повністю витягнуте, але ще не нахилене. У поєднанні з повністю втягнутою передньою губою переднього спойлера, аеродинамічний баланс зміщується до задньої осі. Результат – вища задня частина кузова і покращена стабільність безпечного руху на мокрих дорожніх покриттях. 

Нові функції: режим Wet і повітряні гальма

Стабільне керування у вологих умовах – основний акцент нового режиму Wet («Вологість»). Якщо сенсори передніх коліс виявляють мокру дорожню поверхню через потрапляння до них бризків, водій отримує відповідне повідомлення на панелі приладів. Перемикачем на кермі, який обертається, водій може ввімкнути режим «Вологість». Всі відповідні системи керування будуть налаштовані на максимальну стабільність руху.

 

Нова функція повітряного гальмування активується автоматично у випадку повного гальмування на високій швидкості. Передній спойлер та заднє крило переміщуються у позицію Performance. Більший опір та сила притискання зменшують гальмівний шлях. Саме так стабільність керування нового 911 Turbo S покращили й у випадку гальмування.

Принцип управління: широкі можливості аеродинаміки

Конфігурації:

Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Губа переднього спойлера

Заднє крило

Позиція/
функція

Режим керування

Швидкість

Зовнішні сегменти

Середні сегменти

Додана висота

Кут нахилу

Основна позиція

втягнуто

втягнуто

0

Eко

Швидкість

Середня

від 180 км/год

витягнуто

втягнуто

Середня висота

0

Sport

від 120 км/год

Performance I

Sport Plus

від 15 км/год

витягнуто

високе

великий

Performance II

Sport Plus

Від 260 км/год

витягнуто

високе

середній

Wet

Wet

від 15 км/год

витягнуто

високе

0

Пневматичне гальмування

витягнуто

високе

великий

Принцип управління PAA із кнопкою спойлера аналогічний режиму керування Sport Plus.

Окрім основних позицій, PAA реагує і на відкриття підйомно-зсувного люка або відкидного даху. Тому 7 положень заднього крила розмежовано. Різні варіанти обладнання також враховані у конфігураціях для окремих позицій. Принцип управління передбачає, чи це авто Coupé або Cabriolet, і чи встановлений пакет Sport Design з різними контурами кузова спереду та ззаду.

 

Аеродинамічні інновації Porsche

Протягом років Porsche вдосконалює аеродинаміку 911 усіх поколінь. У багатьох випадках це ще й генерує темп для інших брендів у сфері аеродинаміки.

Найважливіші етапи розробки аеродинаміки Porsche :

  • У 1971 році Porsche встановив перший передній спойлер на 911 S. Це прискорило потік повітря під автомобілем і скерувало частину бічного повітря, зменшуючи підйомну силу на передній осі.
  • 1972 року стався новий етап аеродинамічних розробок, пов'язаних з автомобілем Carrera RS 2.7. Авто розробили для автоспорту: не просто оснастили низьким переднім бампером, а ще й особливим заднім спойлером над кришкою моторного відсіку – легендарним «качиним хвостом».
  • Перший 911 Turbo відзначив прем'єру в 1975 році. Особливо вирізнявся великий нерухомий задній спойлер з чорною оболонкою з поліуретану.
  • Перша модель із заднім висувним спойлером з електроприводом дебютувала в 1989 році – 911 Carrera 4 із модельного ряду 964. Це був перший крок до адаптивної аеродинаміки.
  • У 2014 році Porsche представив 911 Turbo з адаптивною аеродинамікою. Передні та задні спойлери висуваються залежно від швидкості та режиму керування.

911 Turbo S: споживання палива у поєднанні 11.1 л/100 км; викиди CO2 254 г/км
911 Turbo S Cabriolet: споживання палива у поєднанні 11.3 л/100км; викиди CO2 257 г/км
Значення споживання палива і викидів CO2 розраховані відповідно до нової процедури WLTP. Отримані з цього значення NEDC варто продовжити уточнювати. Вони не можуть бути співставлені зі значеннями, розрахованими на основі раніше використаної процедури NEDC.

26.05.2020

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Київ Аеропорт.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок