Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Коробка передач із двома зчепленнями тепер доступна для топових модифікацій Porsche 718

 

 

Модифікації Porsche 718 з 4-літровими 6-циліндровими опозитними двигунами тепер доступні з 7-ступінчастою трансмісією Porsche PDK з двома зчепленнями. Автоматизовану трансмісію запропонують для 718 Boxster і Cayman GTS 4.0, а також для топових модифікацій 718 Spyder та 718 Cayman GT4.

Коробка PDK забезпечує прискорення без розривів потоку потужності при зміні передач. Це підвищує комфорт перемикань і покращує динаміку прискорення. У порівнянні з моделями 718 з МКПП, моделі GT потужністю 309 кВт (420 к.с.) – 718 Spyder і 718 Cayman GT4 – прискорюються до 100 км/год на півсекунди швидше – за 3,9 с. Позначку 200 км/год вони долають за 13,4 секунди, на 0,4 с швидше. Динаміка прискорення до 100 км/год 718 Cayman GTS 4.0 і 718 Boxster GTS 4.0 – з двигунами потужністю 294 кВт (400 к.с.) – також поліпшується на півсекунди, до 4,0 с. Відмітка 200 км/год залишається позаду через 13,7 секунди (також на 0,4 с швидше, ніж з МКПП).

 

 

У моделях 718 GTS 4.0 до базового оснащення належить пакет Sport Chrono, що адаптує алгоритм перемикання коробки PDK відповідно до обраного режиму руху (Normal, Sport, Sport Plus і Individual). У режимі Sport він забезпечує швидшу зміну ступенів і більш ранній перехід на знижену передачу з автоматичним перегазуванням, а також гарантує оптимальне прискорення завдяки більш пізньому перемиканню на підвищену передачу. Ще більш спортивний режим Sport Plus, що забезпечує максимальну динаміку, дозволяє повністю використовувати потенціал атмосферного 6-циліндрового опозитного двигуна. У ньому також інтегрована функція Launch Control – для автоматизованого старту в режимі перегонів.

 

Кнопка Sport Response, розташована в центрі перемикача режимів руху, дозволяє водієві на 20 секунд використати повні можливості двигуна і трансмісії незалежно від актуального режиму руху. Ця функція, запозичена у світі автоспорту, особливо корисна під час різких обгінних маневрів.

У топових моделях 718 Spyder і 718 Cayman GT4 передбачена характерна для модифікацій GT можливість налаштування режиму руху за допомогою кнопки PDK Sport, для максимальної динаміки. Важіль селектора, аналогічний селектору Porsche 911 GT3, підкреслює яскраві емоції від керування моделями GT. У поєднанні з усіма 4-літровими атмосферними двигунами, трансмісія PDK має сьому передачу з коротшим передатним відношенням.

 

Окрім того, оснащені PDK модифікації 718 Spyder і 718 Cayman GT4 отримали доопрацьований задній диференціал з механічним блокуванням: під тягою і за примусового холостого ходу коефіцієнти блокування складають 30% і 37% (порівнюючи з 22% і 27% на автомобілях з МКПП). Це позитивно позначається на показниках поздовжньої та поперечної динаміки і курсової стійкості – і, як наслідок, на задоволенні від водіння.

Розкішне оснащення для автомобілів Porsche нового модельного року

Родина Porsche 718 2021 модельного року отримає безліч оновлень в оснащенні. Алькантару замінить високоякісний матеріал Race-Tex, створений на основі матеріалу, що використовується для оббивки гоночних сидінь. Він відрізняється чудовими «дихаючими» властивостями і забезпечує неперевершену фіксацію. Палітру кольорів кузова моделей GT – 718 Cayman GT4 і 718 Spyder – поповнить яскраве спеціальне лакофарбове покриття Python Green. Для Porsche 718 Spyder також стануть доступні 20-дюймові колісні диски золотистого кольору, раніше ексклюзивно пропонувалися тільки для 718 Cayman GT4. Замість базових шин класу UHP власники зможуть оснастити родстер стандартними літніми шинами аналогічних розмірів.

 

718 Cayman GTS 4.0 PDK: споживання пального у комбінованому циклі — 9,6 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі — 219 г/км
718 Boxster GTS 4.0 PDK: споживання пального у комбінованому циклі — 9,6 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі — 219 г/км
718 Spyder PDK: споживання пального у комбінованому циклі — 10,2 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі — 232 г/км
718 Cayman GT4 PDK: споживання пального у комбінованому циклі — 10,2 л/100 км; об’єм викидів CO2 у комбінованому циклі — 232 г/км
Показники споживання пального та викидів CO2 розраховані відповідно до нового циклу WLTP. Дані, перераховані за циклом NEDC, не можуть порівнюватися з даними, розрахованими на основі прямого розрахунку за методом NEDC.

22.09.2020

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Київ Аеропорт.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок