Головна навігація
Меню

Прес-релізи

45 років Porsche 911 Turbo

 

 

45 років поспіль Porsche 911 Turbo залишається високопродуктивним автомобілем, який щодня дивує новими можливостями. Після світової презентації 911 Turbo S, представлено нове покоління 911 Turbo Coupé та Cabriolet – ще більш потужні, швидкі та персоналізовані. Завдяки двигунам у 427 кВт (580 к.с.) - на 30 кВт (40 к.с.) потужнішим ніж у їх попередників - обидві моделі прискорюються менш ніж за 3 секунди до сотні. Від 0 до 100 км/год - за 2,8 секунди (на 0,2 секунди швидше) за попередню версію. 750 Нм крутного моменту (до 40 Нм), тепер ще більше драйву на старті.

Таким чином, прискорення, потужність і крутний момент нового 911 Turbo не поступаються та навіть перевершують попереднє покоління 911 Turbo S. Потужність досягається 8-ступеневою трансмісією PDK із спеціальними налаштуваннями для Turbo, а максимальна швидкість залишається незмінною - 320 км/год. Пакети Sports and Lightweight Design, спортивне шасі та спортивна вихлопна система вперше доступні для 911 Turbo. Так власники можуть налаштувати авто до своїх індивідуальних смаків.

 

Нові престижні спорткари стали вдосконаленням попередників, адже 911 Turbo був синонімом розкоші та продуктивності з 1975 року. Кожне покоління дотримувалося встановленої вимоги Porsche: бути світовим прикладом для високопродуктивних спорткарів. 911 Turbo поєднує спорт та повсякденну зручність, емоційну динаміку та надійність. Останнє покоління автомобіля із конфігурацією сидінь 2+2 більш ніж удвічі потужніше, ніж перший Turbo, оснащений трилітровим шестициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 260 к.с. Новий 911 Turbo став швидшим, більшим та зручнішим, водночас він зберіг впізнавані риси першого Turbo.

Новий 911 Turbo може похизуватися опозитним 6-циліндровим двигуном об'ємом 3 745 см³, збільшеною вихідною потужністю у 580 к.с. та симетричним турбонагнітачем зі змінною геометрією із електричним регулюванням пропускними клапанами. У поєднанні з оновленою системою охолодження повітря нагнітача та використанням п’єзоінжекторів досягається покращена динаміка, продуктивність та крутний момент. Шасі та кузов стали ширшими. Відтепер передня вісь готова до надточних маневрів завдяки додатковим 42 мм ширини передньої колії та новим 20-дюймовим колесам 255/35. Активна система PTM з управлінням всіма колесами передає ще більше енергії на передні колеса. Водночас тяга на активно керованому задньому мості збільшується завдяки ширшій на 10 мм колії, а також шинами 315/30 на 21-дюймових колесах, що на 1 дюйм більше, ніж на передньому мосту. Оновлена ??гальмівна система більш потужна і впізнавана за її брендовими яскраво червоними супортами. Вони встановлюються у стандартній комплектації. Попереду встановлені збільшені сірі чавунні гальмівні диски: відтепер діаметр 408 мм (на 28 мм більше, ніж раніше) і товщина 36 мм (на 2 мм більше). На задньому мосту встановлено гальмівні диски товщиною 30 мм та діаметром 380 мм.

Спортивна вихлопна система вперше опціонально доступна для 911 Turbo. Новими є і 2 різні варіанти шасі, тоді як стандартне шасі PASM пропонує більший діапазон між спортивними характеристиками та комфортом. Значно міцніша, електронно керована і занижена на 10 мм нижня спортивна підвіска – це додаткова спортивна характеристика нового 911 Turbo. Його налаштування спрямовані на підвищення динаміки автомобіля та більшої стабільності під час руху на великій швидкості: наприклад під час перегонів. Опціональна система гідравлічної активної стабілізації підвіски PDCC і керамічна гальмівна система PCCB з 10-поршневими фіксаторами попереду додатково вдосконалюють динаміку водіння.

 

Дизайн 911 Turbo став ще більш маскулінним. Кузов розширений на 45 мм до 1 840 мм на передніх колесах, щоб розмістити нове шасі, а нова вражаюча лінія капоту підкреслює спортивний характер авто. Світлодіодні фари з PDLS Plus належать до стандартної комплектації. Задня вісь кузова тепер складає рівно 190 см (на 20 мм більше).  Іншими помітними рисами нового 911 Turbo стали: посилена адаптивна аеродинаміка, із клапанами охолодження повітря попереду, більші передній та задній активні спойлери. Повітрозабірники на задніх бокових панелях, характерні для 911 Turbo, відтепер втягують повітря у процесі, а не охолоджують його, як раніше. Самі ж охолоджувачі повітря нагнітача розташовані безпосередньо у потоці повітря під задньою кришкою. Безперервна світлова смуга задніх фар, а також нова розкішна решітка зі срібним оздобленням - завершують дизайн задньої частини спорткару.

Зовнішній вигляд та продуктивність авто можна додатково посилити за допомогою опціональних пакетів: Lightweight Design та Sports. Полегшений спортивний пакет для Coupé зменшує вагу автомобіля на 30 кг. Це можливо завдяки легким ковшеподібним переднім сидінням, видаленню із комплектації задніх сидінь та встановленню меншої шумоізоляції, таким чином водії можуть ще більше насолоджуватися звуком двигуна. Спортивний пакет включає пакет 911 Turbo Sport Design, а також додаткові деталі чорного кольору із карбону, а також - задні фари Exclusive Design.

 

Класичні елементи інтер'єру корелюються з  сучасними рішеннями у моделях 911 Carrera -Porsche Advanced Cockpit та Direct Touch Control. Керування функціями авто стало ще зручнішим із 10,9-дюймовим екраном системи PCM. Перелік обладнання включає: спортивні сидіння з електричним регулюванням за 14-ма напрямами, пакет Sport Chrono, спортивне кермо GT із пелюстками перемикання передач, багатофункціональні перемикачі режимів водіння, а також потужну аудіосистему об'ємного звучання BOSE® Surround Sound System. Для додаткової персоналізації доступні численні опції, зокрема Porsche InnoDrive з адаптивним круїз-контролем, системою утримання смуги руху з розпізнаванням дорожніх знаків, асистентом нічного бачення, системою камер кругового огляду Surround View та високоякісною аудіосистемою об'ємного звучання Burmester®

911 Turbo: Витрата пального у комбінованому циклі 11,1 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 254 г/км
911 Turbo Cabriolet: Витрата пального у комбінованому циклі: 11,3 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 257 г/км
Значення споживання пального та викидів CO2 розраховували згідно з новою Всесвітньою гармонізованою процедурою тестування легких транспортних засобів (WLTP). Отримані значення NEDС повинні продовжувати визначатися. Ці значення не можна порівнювати зі значеннями, розрахованими на основі раніше проведеного тесту NEDC.

17.07.2020

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Київ Аеропорт.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок