Унікальний симбіоз контрастів: нова Porsche Panamera тепер гарантує ще більше емоцій. Модель поєднує динамічні характеристики спорткара з комфортом ексклюзивного седана. Німецький виробник успішно впроваджує видатні характеристик із Panamera Turbo S потужністю 463 кВт (630 к. с.). Нова топова модель у лінійці з великим відривом випереджає робочі показники попередньої Panamera Turbo. Водночас Porsche продовжує просувати стратегію E-Performance.
Panamera 4S E-Hybrid доповнює лінійку плагін-гібридних авто і пропонує абсолютно нову систему приводу з вихідною потужністю 412 кВт (560 к. с.). Порівняно з попередніми гібридними моделями, запас ходу на електротязі збільшено на 30%. Комфорт та спортивні характеристики виграють від покращених компонентів шасі та систем приводу в поєднанні з кермом та шинами нового покоління.
Turbo S: від 0 до 100 км/год за 3,1 секунди
З вихідною потужністю 463 кВт (630 к. с.) та крутним моментом у 820 Нм, нова Panamera Turbo S забезпечує на 59 кВт (80 к. с.) більшу потужність та на 50 Нм більший крутний момент, ніж попередній флагманський Turbo з двигуном внутрішнього згоряння. Це впливає на характеристики водіння: у режимі Sport Plus модель Turbo S прискорюється від 0 до 100 км/год лише за 3,1 секунди. Розроблений у Вайссаху та зібраний у Цуффенхаузені, добре відомий 4-циліндровий бітурбований двигун V8 удосконалили для максимальної швидкості авто у 315 км/год. Задля перетворення надзвичайної потужності на контрольований рух, а також для максимального покращення характеристик руху під час повороту, для кожної моделі були окремо підібрали і оптимізували: 3-камерну пневмопідвіску, систему активного управління підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM) та систему стабілізації поперечної стійкості Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), включно з системою векторизації крутного моменту Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).
Нова Panamera Turbo S вже довела неперевершену функціональність на легендарній трасі Нюрбургринг Нордшляйфе: на найскладнішій трасі світу пілот Ларс Керн здолав коло довжиною 20 832 км за 7:29:81 — новий офіційний рекорд серед автомобілів бізнес класу.
Удосконалені спортивні характеристики та комфорт завдяки оптимізованим системам шасі
Бітурбований двигун V8 у Panamera GTS оптимізували з особливою увагою до потужності. Із 480 к.с. (353 кВт) та з 620 Нм крутного моменту, нова Panamera GTS забезпечує на 15 кВт (20 к. с.) більшу потужність, ніж її попередник. Традиційні звукові характеристики V8 ще більш визначні завдяки новій стандартній вихлопній системі спорткара з асиметрично розташованими глушниками.
На усіх світових ринках нові Panamera і Panamera 4 тепер представлені з відомим 2,9-літровим бітурбованим двигуном V6. При 243 кВт (330 к. с.) та 450 Нм крутного моменту, його робочі характеристики залишаються незмінними.
Шасі та системи приводу адаптовані під спортивний та комфортний режим водіння для всіх нових моделей Panamera. Деякі системи використані фактично вперше. Наприклад, вдосконалена система активного управління підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM) забезпечує більш комфортну амортизацію, тоді як управління електричною системою стабілізації поперечної стійкості Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) надає кузову покращену стабільність. Для керма та шин також доступне обладнання нового покоління.
4S E-Hybrid з акумулятором потужністю 17,9 кВт та можливістю здолати 54 км виключно на електротязі
Porsche представляє нову Panamera 4S E-Hybrid - ще одну плагін-гібридну модель, орієнтовану на представницький сегмент. Розумне поєднання електричного двигуна потужністю 100 кВт (136 к. с.), вбудованого у 8-ступінчасту трансмісію з подвійним зчепленням PDK та 2,9-літровим бітурбованим двигуном V6 з потужністю 324 кВт (440 к. с.) системно виробляє потужність у 412 кВт (560 к. с.) та максимальний крутний момент 750 Нм. Тому вражають і робочі показники: у поєднанні зі стандартним пакетом Sport Chrono Package, прискорення від 0 до 100 км/год здійснюється за 3,7 секунди. Максимальна швидкість - 298 км/год. Порівняно з попередніми гібридними моделями, повна потужність батареї збільшена з 14,1 до 17,9 кВт завдяки використанню оптимізованих комірок, а режими водіння удосконалені для ефективнішого використання енергії. 4S E-Hybrid виключно на електротязі долає відстань до 54 км відповідно до Всесвітнього циклу узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах, еквівалентних повному електричному приводу для міста (WLTP EAER City); до 64 км – згідно з Новим європейським циклом водіння (NEDC).
Виразніший екстер’єр для переконливого враження
Нові моделі Panamera, також можна замовити у кузовах Sport Turismo або Executive, з подовженою колісною базою, залежно від системи приводу. Обладнані опційною пакетом Sport Design із ефектними решітками повітрозабірників, великими бічними вентиляційними отворами та цільним модулем переднього освітлення. Оновлена передня частина Panamera Turbo S вирізняється більшими бічними повітрозабірниками та новими елементами у кольорі екстер’єру, які з’єднані горизонтально і тому підкреслюють ширину автомобіля. Світлові модулі подвійних передніх фар Turbo тепер встановлені на більшій відстані один від одного.
Переобладнана світлова смуга у задній частині кузова нерозривно простягається вздовж кришки багажного відділення разом із адаптованим контуром. Це забезпечує плавне з’єднання між 2-ма новими блоками задніх світлодіодних фар. Спортивні моделі GTS у стандартній комплектації мають нові затемнені блоки задніх фар з ексклюзивним дизайном і динамічною функцією coming/leaving home (повернення додому / виїзд з дому). До лінійки коліс додано три нові 20- і 21-дюймові варіанти, тому тепер доступно всього 10 різних варіацій.
Цифрове підключення та системи допомоги
Система Porsche Communication Management (PCM) включає додаткові цифрові функції та сервіси, як-то покращене голосове онлайн-управління Voice Pilot, Risk Radar — для актуального інформування щодо дорожніх знаків та загроз, бездротове підключення Apple® CarPlay. Panamera також пропонує широкий діапазон інноваційних систем освітлення та допомоги. Серед них: нова функція дотримання смуги Lane Keeping Assist із розпізнаванням дорожніх знаків; Porsche InnoDrive з адаптивним круїз-контролем; допоміжна функція нічного бачення Night Vision Assist; функція зміни смуги Lane Change Assist; фари зі світлодіодною матрицею, зокрема PDLS Plus; допомога під час паркування Park Assist з круговим оглядом Surround View та дисплеєм на рівні очей.
В Україні нова Porsche Panamera буде доступна до замовлення у вересні і з’явиться у Порше Центрах у листопаді 2020 року.
Показники споживання пального та викидів CO2 розраховані відповідно до Всесвітнього циклу узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах (WLTP). Показники Нового європейського циклу водіння, виведені з них, потребують уточнення з часом. Ці величини не можуть порівнюватися з величинами, розрахованими на основі попередньо застосованого випробування Нового європейського циклу водіння.
Моделі Panamera Turbo S: споживання пального у комбінованому циклі — 11,1–10,7 л/100 км; комбінований рівень викидів CO2 — 253–245 г/км
Моделі Panamera GTS: споживання пального у комбінованому циклі — 11,1–10,7 л/100 км комбінований рівень викидів CO2 — 253–244 г/км
Моделі Panamera 4S E-Hybrid: споживання пального у комбінованому циклі — 2,3–2,0 л/100 км комбіноване споживання енергії — 19,5–17,4 кВт/100 км; комбінований рівень викидів CO2 — 53–47 г/км
Моделі Panamera 4: споживання пального у комбінованому циклі — 9,0–8,7 л/100 км комбінований рівень викидів CO2 — 205–199 г/км
Моделі Panamera: споживання пального у комбінованому циклі — 8,8–8,6 л/100 км комбінований рівень викидів CO2 — 201–197 г/к
27.08.2020
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація