Третє покоління Porsche Cayenne вже на старті. Для того, щоб нова версія успішної моделі, обсяг продажів якої з 2002 року перевищив 760 000 автомобілів, відповідала найвищим стандартам якості Porsche, вона була піддана цілій низці складних випробувань по всьому світу та в екстремальних умовах. При температурах від мінус 45 і до плюс 50 градусів прототипи та передсерійні автомобілі подолали в цілому близько 4,4 мільйона тестових кілометрів.
Porsche святкує світову прем’єру нового Cayenne 29 серпня 2017 року. Автомобіль являє собою повністю нову конструкцію. Привід і ходова частина розроблені з чистого аркушу, концепція індикації і управління - також, щоб ще більше розширити діапазон між спортивністю і комфортом. Ідеальний баланс численних нових компонентів, частина з яких була розроблена спеціально для Cayenne, - головна мета комплексного процесу випробувань. Для нового покоління Cayenne (внутрішньозаводське позначення E3) процес почався у 2014 році з випробувань «агрегатоносіїв», які продовжились тестуваннями прототипів та передсерійних автомобілів. Одночасно з віртуальним моделюванням, яке стає все більш і більш точним, велике значення для Porsche, як і раніше, мають реальні випробування. Вони є фінальним екзаменом для кожної нової моделі виробника спорткарів зі Штутгарта.
Випробування автомобіля проводиться для гармонізації роботи всіх його окремих компонентів, а також для перевірки надійності та функціональності в умовах наближених до практичної експлуатації. Метою завжди є відповідність найвищим вимогам якості Porsche. Так, наприклад, автомобіль піддається жорсткому випробуванню на витривалість на так званому гідропульсаторі - гідравлічному випробувальному стенді, який шляхом штучно створюваних коливань і вібрацій впливає на ходову частину та кузов. Крім того, програма випробувань включає в себе експлуатаційні тести на надійність в умовах реальних навантажень на дорозі та бездоріжжі на випробувальному полігоні Porsche в Центрі досліджень і розробок в Вайссаху, а також випробування тривалим марафоном на полігоні та за його межами. При цьому моделюються настільки жорсткі умови експлуатації, які в реальному житті практично виключені.
Для моделювання екстремальних навантажень прототипи нового Cayenne проходять тести по всьому світу. У тому числі на гоночних трасах, які Porsche традиційно використовує для випробування всіх своїх моделей: в Німеччині - це Гоккенхаймрінг і особливо складна Північна петля Нюрбургрінга. В Італії автомобілі тестуються на 12,6-кілометровій високошвидкісний трасі Нардо. Матеріали, сенсори й електроніка повинні довести свою якість і довговічність в різних кліматичних зонах - при температурах до плюс 50 градусів в дюнах Дубая (ОАЕ) та на схилах Долини Смерті (США) й до мінус 45 градусів в умовах льоду та снігу на Алясці (США). Porsche Cayenne третього покоління також подолав тест, де початок руху постійно змінюється зупинками в умовах духоти і спеки мегаполісів Китаю, підкорив випробувальні треки в Швеції, Фінляндії та Іспанії і відвідав ПАР, Японію та Нову Зеландію для численних дорожніх і позашляхових випробувань.
Фотоматеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de) і для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси (https://presse.porsche.de).
21.08.2017
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація