Porsche представляє третє покоління Cayenne. Ця успішна модель штутгартського автомобільного виробника виходить на ринок як абсолютно нова розробка та поєднає ще більше типових для Porsche спортивних характеристик із чудовою повсякденною практичністю. Її потужні турбодвигуни, нова восьмиступінчата коробка передач Tiptronic S, нові системи шасі та інноваційний дисплей і концепція керування з усіма можливостями зв’язку піднімуть як спорт, так і комфорт на новий рівень. На момент виходу на ринок представлені два нові шестициліндрові двигуни: 3-літровий турбодвигун потужністю 340 к. с. для Cayenne виробляє на 40 к. с. більше, ніж попередня модель. 2,9-літровий двигун V6 з двома турбокомпресорами для Cayenne S, що розвиває максимальну швидкість 265 км/год, має потужність 440 к. с. – на 20 к. с. більше. З опціональним пакетом Sport Chrono новий Cayenne S розганяється від 0 до 100 км/год менше ніж за п’ять секунд.
Cayenne успадкував багато рис культового спортивного автомобіля 911: на цьому SUV третього покоління з поліпшеним зовнішнім дизайном було вперше встановлено шини різного розміру для передньої та задньої осей та систему керування задніми колесами. На додаток до цих типових характеристик спортивного автомобіля у новій моделі було поліпшено дорожні якості. Для цього було використано повний привід у стандартній комплектації, систему керування шасі Porsche 4D Chassis Control, трикамерну пневматичну підвіску та електронну систему зменшення кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Незважаючи на те, що новий Cayenne має значно більше стандартного обладнання, він важить максимум на 65 кг менше, ніж його попередник і залишається ідеальним автомобілем для бездоріжжя.
Динамічна мова дизайну: виразніший дизайн і збільшені колеса
Спортивність, чіткість, дизайн з чистими лініями – новий, та водночас знайомий: зовнішність Cayenne було поліпшено з використанням сімейних рис дизайну Porsche. Збільшені повітрозабірники спереду наочно демонструють, що в автомобілі було підвищено динамічні якості. Завдяки новим горизонтальним краям ліхтарів цей SUV тепер виглядає ширшим та більш мускулистим, навіть не рухаючись з місця. Оскільки зовнішню довжину було збільшено на 63 мм без змін у колісній базі (2895 мм), а висоту даху було зменшено на дев’ять міліметрів порівняно з попередньою моделлю, Cayenne став ще більш елегантним і витонченим. Тепер його довжина становить 4918 мм, а ширина – 1983 мм (без урахування дзеркал). Місткість багажного відділення тепер дорівнює 770 літрам (збільшення на 100 літри). Діаметр коліс зріс на один дюйм, в той же час на задній осі було вперше використано диски та шини більшого діаметру, що підкреслює поліпшену динаміку керування. Виразний, рельєфний логотип розміщено вздовж задніх ліхтарів з тривимірним дизайном і довгою та вузькою світлодіодною смугою.
Porsche пропонує нові три рівні систем освітлення: кожний Cayenne оснащено світлодіодними фарами у стандартній комплектації. Опціонально доступна система наступного рівня – Porsche Dynamic Light System (PDLS), що має декілька режимів освітлення, як-от освітлення поворотів й освітлення для автомагістралей. Але найрозкішнішим варіантом є нові світлодіодні фари з матричним пучком променів і PDLS Plus. Завдяки 84 світлодіодам, що активуються індивідуально, ця система підтримує повне регулювання розподілу та яскравості світла. Це означає, що тепер Cayenne може запропонувати такі нові функції, як дальнє світло, що не засліплює водіїв зустрічних транспортних засобів, та адаптивне запобігання засліпленню світлом від дорожніх знаків.
Cayenne і Cayenne S виходять на ринок
Новий SUV від Porsche виходить у двох варіантах. По-перше, це Cayenne із шестициліндровим турбодвигуном робочим об’ємом три літри, що виробляє потужність 340 к. с. і крутний момент 450 Нм. Це означає, що навіть початкова модель має надзвичайні динамічні характеристики: вона розганяється від нуля до 100 км/год за 6,2 секунди (5,9 секунди з пакетом Sport Chrono). Максимальна швидкість – 245 км/год. Другою моделлю, що виходить на ринок, є Cayenne S. Її оснащено двигуном V6 2,9 літра з двома турбокомпресорами. Цей двигун, що теж є новинкою, має крутний момент 550 Нм і виробляє потужність 440 к. с. та – на 20 к. с. більше, ніж його попередник. Динаміка розгону цього автомобіля є відповідною – 5,2 с від нуля до 100 км/год (4,9 с з пакетом Sport Chrono). Максимальна швидкість – 265 км/год.
Швидший на дорозі, ще більш вражаючий на бездоріжжі: Tiptronic S і PTM
Розширення динамічних можливостей Cayenne (як у бік спортивності, так і в бік комфорту) стало можливим не в останню чергу завдяки новій восьмиступінчатій коробці передач Tiptronic S. Завдяки меншому часу відгуку та спортивнішим передатним числам на низьких передачах поліпшилися як дорожні, так і позашляхові якості автомобіля. Що стосується підвищення комфорту, то довга восьма передача забезпечує низький крутний момент, оптимізовану витрату пального та приємну їзду.
Навіть на нерівній поверхні Cayenne дарує чисту насолоду від водіння. Водій може легко задати правильні налаштування для поїздки, вибравши один із запрограмованих позашляхових режимів. Стандартним налаштуванням є Дорожній режим. Решта режимів адаптують автомобіль під помірне бездоріжжя: Багно, Гравій, Пісок чи Каміння. Для кожної з цих ситуацій можна вибрати привід, налаштування шасі та блокування диференціала. Для розподілу потужності в усіх моделях Cayenne компанія Porsche використовує активний повний привід. Інтелектуальна система постійного повного приводу Porsche Traction Management (PTM) з електронним багатодисковим зчепленням розподіляє тягове зусилля між ведучими осями. Завдяки особливостям своєї конструкції вона забезпечує чудові спортивні характеристики Cayenne. Водночас вона дає максимальне зчеплення на нерівній поверхні.
Услід за 911: легке шасі з шинами різних розмірів
Новий Cayenne поєднує в одній розробці три концепції шасі: для спортивного автомобіля, для позашляховика та автомобіля для тривалих подорожей. Для цього створено нову легку основу для шасі з передньою віссю з розділеними важелями та багатоважільною підвіскою ззаду. Типовою рисою спортивного автомобіля є нові шини з використанням різних розмірів для передніх і задніх коліс. Тепер вони встановлюються на дисках діаметром не менше ніж 19 дюймів. Ці нестандартні шини роблять автомобіль стійкішим під час поворотів. Як опція для Cayenne пропонуються шини більших типорозмірів – до 21 дюйма.
Нові розробки: система керування задніми колесами, пневмопідвіска, запобігання перекиданню
Цей формат забезпечує оптимальну основу для активних систем шасі, що аналізуються та синхронізуються інтегрованою системою керування шасі Porsche 4D Chassis Control. Ця система працює в режимі реального часу, додатково оптимізуючи керованість. За винятком активної системи регулювання жорсткості амортизаторів PASM (стандарт у Cayenne S), усі інші системи шасі є новими розробками. На Cayenne вперше почали встановлювати електричну систему керування задніми колесами, що чудово показала себе як на 911, так і на Panamera. Вона підвищує маневреність під час поворотів і стійкість під час зміни ряду на високій швидкості. А зменшений діаметр розвороту поліпшує повсякденну керованість цього SUV.
Опціональна адаптивна пневматична підвіска з новою трикамерною технологією значно розширює «золоту середину» - баланс між спортивними жорсткими налаштуваннями та комфортом типового туристичного автомобіля. Як і раніше, система дає змогу регулювати дорожній просвіт під час їзди нерівною поверхнею. Завдяки опціональній системі зменшення кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) любителі спортивної їзди можуть насолоджуватися перевагами переходу від гідравлічної до електричної системи. Це стало можливим після застосування потужної 48-вольтної автомобільної електричної системи. Менший час відгуку робить керованість чіткішою та додає комфорту під час руху на помірній швидкості.
Світова прем’єра: гальма Porsche з карбід-вольфрамовим покриттям
Завдяки новаторській гальмівній системі Porsche Surface Coated Brake (PSCB) компанія Porsche посідає чільне місце з розроблення високоефективних гальм серед виробників спортивних автомобілів. Це новинка світового рівня, що пропонується як опція для всіх моделей Cayenne, складається з чавунного диска з карбід-вольфрамовим покриттям. Результатом застосування такого покриття є підвищення ступеня зчеплення, зменшення зносу та кількості гальмового пилу. Гальма, що є ексклюзивною розробкою Porsche, також вражають своїм зовнішнім виглядом: гальмові супорти пофарбовано в білий колір, тоді як поверхня дисків набуває особливого блиску після припрацювання. Система PSCB пропонується лише в комбінації з 20-та 21-дюймовими колесами.
Керамічні гальма PCCB залишаються найкращою гальмівною системою в асортименті виробника.
Новий пакет Sport Chrono з PSM Sport
Новий Cayenne пропонує навіть ще більше потенціалу, коли йдеться про спортивну їзду. Компанія Porsche адаптувала пакет Sport Chrono під цю спортивну модель. Кнопка перемикання режимів на кермі чудово демонструє цей підхід. Водій може вибирати не лише режими Normal, Sport і Sport Plus, але й індивідуально налаштований режим. Якщо натиснути центрально розташовану кнопку Sport Response, активуються тривимірні характеристики двигуна та коробки передач, відкалібровані з акцентом на максимальні спортивні характеристики. Пакет Sport Chrono також включає окремий режим PSM Sport, в якому водій може використати всю динаміку водіння нового Cayenne.
Зниження маси – це нижча витрата пального та більше задоволення від водіння
Спортивним автомобілям потрібна легка конструкція. Як і у 911 та Panamera, у новому кузові Cayenne було використано продумане поєднання легких сплавів і сталі. Зовнішню частину повністю зроблено з алюмінію. Днище кузова, передню секцію та практично всі компоненти шасі теж виготовлено з легких сплавів. Особливої уваги з технічної точки зору заслуговує стартерна батарея на базі нової літійної технології: вже завдяки його використанню масу автомобіля було знижено на 10 кг порівняно з попередньою моделлю Cayenne. Загалом масу Cayenne (без навантаження) було знижено з 2040 до 1985 кг, попри значне розширення стандартної комплектації, яка тепер включає світлодіодні фари, більші колеса, систему ParkAssist (спереду та ззаду), телефонний модуль LTE (з точкою доступу WiFi), сервіси Porsche Connect та функцію захисту пішоходу при зіткненні.
Цифрова еволюція: Porsche Advanced Cockpit і новий PCM
Нове покоління Cayenne – це нова сторінка у відносинах між водієм та автомобілем: цифрова концепція індикації та управління Porsche Advanced Cockpit органічно вписується у спортивну та розкішну атмосферу автомобіля. Центральною частиною нової концепції керування Porsche є 12,3-дюймовий сенсорний екран з технологією FullHD, що є частиною системи Porsche Communication Management (PCM), випущеної торік разом з новою Рanamera. Для низки цифрових функцій пропонується інтуїтивно зрозуміле керування, зокрема за допомогою голосових команд. Стандартний Porsche Connect Plus надає доступ до онлайн-сервісів та мережі Інтернет. Сюди входить стандартна інтернет-навігація з актуальною інформацією про затори. Аналогові засоби керування на новій центральній консолі орієнтовано на головні функції автомобіля. Інші кнопки гармонійно інтегровані у сенсорну поверхню, що нагадує скло смартфона, та дають звуковий і тактильний зворотний зв’язок під час натискання. У типовому для Porsche стилі водію запропоновано центрально розташований аналоговий тахометр. По його боках встановлено два 7-дюймові дисплеї FullHD, на яких відображаються всі відповідні дані про водіння, а також додаткова інформація, яку можна вибрати за допомогою багатофункціонального керма. Система нічного бачення Night Vision Assist з інфрачервоною камерою є однією з найважливіших систем нарівні з системами допомоги при зміні смуги руху Lane Change Assist, системою допомоги під час руху в смузі Lane Keeping Assist з розпізнаванням дорожніх знаків, системою допомоги під час заторів, системою допомоги під час паркування ParkAssist (включаючи круговий огляд Surround View) і Porsche InnoDrive з адаптивним круїз-контролем.
Ваш персональний Cayenne – більше індивідуальних налаштувань, більше онлайн-сервісів
Новий PCM – це ще й перехід на новий рівень персоналізації. Водій може налаштувати під свої потреби не лише стартовий екран і головне меню: він може створити цілих шість індивідуальних профілів. Профіль використовується як для великої кількості налаштувань інтер’єру, так і для зберігання параметрів зовнішнього освітлення, програм керування і систем допомоги водію. Залежно від комплектації водій також може задати власні налаштування для нових аудіосистем від Bose® та Burmester®. До того ж, новий Cayenne завжди в режимі онлайн, якщо це потрібно водієві: розширений пакет сервісів Connect Plus доступний через інтегровану SIM-карту з підтримкою LTE. Наприклад, систему обігріву, що працює автономно від двигуна, можна програмувати дистанційно через смартфон. Крім того, мобільна програма Offroad Precision App, спеціально розроблена для Porsche Cayenne, тепер також пропонується у складі нового стандартного пакета. Вона дає змогу детально фіксувати дані про поїздки бездоріжжям, допомагаючи водію підвищувати майстерність за допомогою відеозаписів.
Старт продажів
Porsche Cayenne третього покоління доступний до замовлення в офіційній дилерській мережі Porsche в Україні. Перші клієнтські авто будуть передані майбутнім власникам у грудні 2017 року.
30.08.2017
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація