Штутгарт. Porsche розширює модельний ряд Panamera, додаючи нову версію кузова: Panamera Sport Turismo відсвяткує свою світову прем’єру на Женевському автосалоні (з 7 по 19 березня 2017 року), де будуть представлені п’ять різних версій: Panamera 4, Panamera 4S, Panamera 4S Diesel, Panamera 4 E-Hybrid і Panamera Turbo. Нова версія, виконана на базі успішного спортивного седана, є ще однією вагомою заявкою в преміум сегменті завдяки її безпомилково впізнаваному дизайну. Водночас модель Sport Turismo потужністю до 550 к.с. є більш багатогранною, ніж будь-які інші моделі її класу. Велика кришка, занижена кромка і збільшений об’єм багажного відділення, а також концепція розташування сидінь 4+1 – все це забезпечує ідеальне поєднання зручності у повсякденному використанні та максимальної універсальності у нових моделях Panamera. «Panamera Sport Turismo для Porsche – це крок до нового сегмента, однак при цьому в ньому збережено всі притаманні Porsche цінності і властивості» – говорить Міхаель Мауер, головний дизайнер Porsche.
З точки зору технологій і дизайну у Sport Turismo реалізовані всі інновації, представлені у новій модельній лінійці Panamera, яку було презентовано лише минулого року. Серед них – нова цифрова концепція індикації та управління Porsche Advanced Cockpit, новаторські системи допомоги водієві, як наприклад Porsche InnoDrive з адаптивним круїз-контролем, удосконалені системи ходової частини, такі як система керування задніми колесами та електронна система стабілізації кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport) і потужні силові агрегати. Крім того, всі автомобілі Panamera Sport Turismo оснащені системою постійного повного приводу з електронним багатодисковим зчепленням Porsche Traction Management (PTM) у базовій комплектації. А в моделях S у базову комплектацію входить також адаптивна трикамерна пневматична підвіска.
Дизайн і концепція абсолютного спорткара
Подібно до спортивного седана Panamera, Sport Turismo відрізняється надзвичайно динамічними пропорціями – досконале відображення дизайну Porsche. Автомобіль має довжину 5 049 мм, висоту 1 428 мм та ширину 1 937 мм, а велика колісна база становить 2 950 мм. Характерними особливостями силуету є також короткі звиси кузова і великі колеса розміром до 21 дюйма.
Sport Turismo представляє собою зразок абсолютно унікального дизайну задньої частини. Над розвиненими «плечима» розташована подовжена лінія вікна, що разом із лінією даху такої ж довжини надає автомобілю виняткового вигляду. В задній частині дах спускається донизу набагато менш різко, ніж лінія вікна, формуючи яскраво виражену задню стійку, яка переходить у плечову секцію таким же чином, як і у купе.
Перший у сегменті адаптивний висувний спойлер даху
У верхній частині автомобіля дах переходить у адаптивний спойлер. Кут нахилу спойлера встановлюється у трьох положеннях, залежно від дорожніх умов та обраних налаштувань автомобіля, і створює додаткову притискну силу до 50 кг на задню вісь. На швидкості до 170 км/год направляючий аеродинамічний елемент – центральний компонент системи Porsche Active Aerodynamics (PAA) – залишається у складеному положенні з кутом мінус сім градусів, що дозволяє зменшити аеродинамічний опір і, відповідно, оптимізувати витрати пального.
На швидкості понад 170 км/год спойлер автоматично переводиться у робоче положення з кутом плюс один градус, підвищуючи стабільність керування і поперечну динаміку. У режимах Sport та Sport Plus спойлер даху автоматично переводиться у робоче положення на швидкостях від 90 км/год і вище. Система PAA також стає у нагоді, якщо відкрити панорамний зсувний дах на швидкості вище 90 км/год: при цьому система адаптує кут нахилу спойлера даху до плюс 26 градусів, що допомагає максимально знизити рівень аеродинамічних шумів.
Три сидіння в новому дизайні задньої частини
Новий Sport Turismo є першим автомобілем лінійки Panamera, у якому представлено три задні сидіння. Обидва крайніх сидіння мають форму окремих місць, що відповідає заявленому в цьому модельному ряді поєднанню спортивних експлуатаційних якостей із максимальним комфортом для пасажирів, і таким чином задні сидіння мають конфігурацію 2+1. Опційно Panamera Sport Turismo доступна також у чотиримісній конфігурації з двома окремими задніми сидіннями з електроприводом.
Піднята лінія даху Sport Turismo полегшує посадку і висадку пасажирів на задніх сидіннях, а також дає їм більше простору над головою. Користування багажним відділенням стало більш зручним завдяки тому, що кришка багажника широко відкривається і обладнана електроприводом у базовій комплектації, а також завдяки тому, що висота нижнього краю багажного відділення становить усього 628 мм. Якщо вимірювати ємність багажного відділення до верхнього краю задніх сидінь, цей показник у Sport Turismo складає до 520 л (Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo: 425 л), що на 20 л більше, ніж у спортивного седана. При завантаженні до рівня даху зі складеними задніми сидіннями перевага сягає близько 50 л. Спинки трьох задніх сидінь можна скласти всі разом або кожну окремо (у розподілі 40:20:40). Управління електроприводом розблокування спинок знаходиться в багажному відділенні. Коли спинки всіх задніх сидінь опущені, поверхня для завантаження багажу стає практично пласкою. В такому випадку ємність багажного відділення збільшується до 1 390 л (Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo: 1 295 л).
Для Panamera Sport Turismo доступна на замовлення система організації простору багажного відділення. Серед різноманітних складових системи для безпечного транспортування пропонуються дві рейки, вбудовані в поверхню для фіксації багажу, чотири точки кріплення багажу, а також сітку багажного відділення. Крім того, у додатковій комплектації багажне відділення може бути обладнане електророзеткою на 230 В.
П’ять двигунів на початку продажів
Перші автомобілі Panamera Sport Turismo будуть поставлені на ринок України у листопаді 2017 року. Для українського ринку доступні чотири з п’яти двигунів, які вже використовуються у спортивному седані.
02.03.2017
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація