Заводська команда Porsche з 2019 року прийматиме участь у Формулі Е. Після завершення сезону 2017 року компанія припиняє участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA WEC у класі LMP1. У той же час Porsche продовжує змагання в класі GT, з моделлю 911 RSR, на чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA WEC, головною подією якого є гонка «24 години Ле-Мана», а також в американській гоночній серії IMSA WeatherTech SportsCar Championship та інших класичних гонках на довгі дистанції.
Реорганізація автоспорту відбувається відповідно до напрямку стратегії Porsche 2025: компанія Porsche робить ставку на автомобілі класу GT та електричні спорткари, такі як Mission E - перший автомобіль з повністю електричним приводом. «Участь у Формулі E є логічним наслідком роботи над Mission E. Простір з допуском індивідуальних розробок робить Формулу Е привабливою для нас, - говорить Міхаель Штайнер, член правління Porsche AG, який відповідає за впровадження нових технологій. Porsche працює над альтернативними і інноваційними концепціями приводу. Для нас Формула E є унікальним конкурентним середовищем та дозволить рухати вперед розробки високопродуктивних автомобілів по напрямкам екологічність, економічність і відповідність принципам постійного розвитку». Цього року Porsche планує зробити перші кроки в розробці власного гоночного автомобіля для Формули E.
Водночас Porsche розширює свою присутність в класі GT. «Завдяки великій кількості виробників та рівню перегонів серії WEC та IMSA ми дійшли до думки про необхідність розширення нашої участі та зосередження сил на використанні 911 RSR, - каже Штайнер. Ми хочемо бути номером 1. Для цього нам необхідні відповідні інвестиції».
Після чотирьох успішних років, трьох перемог поспіль в перегонах «24 години Ле-Мана» і чемпіонських титулів в командному та особистому заліках в 2015 і 2016 роках, Porsche покине клас LMP1. Проте, в цьому році команда з Вайссаха має намір в черговий раз відстояти обидва чемпіонські титули. Сезон закінчиться 18 листопада гонкою в Бахрейні.
Фріц Енцінгер, віце президент LMP1 та головна особа, яка забезпечила повернення Porsche в еліту автоспорту в 2014 році, говорить: «Це було непросте завдання - створити з нуля команду для Ле-Мана. З часом ми сформували успішний і професійний колектив. Це стане основою для подальшого розвитку. Ми зможемо забезпечити високий рівень, необхідний для Формули Е. Ми впевнені в своїх силах і з нетерпінням чекаємо старту».
Успішна команда LMP1 буде повністю збережена. Це стосується і заводських пілотів. Одночасно зі стартами в інших гоночних серіях та інтенсивною підготовкою до Формули Е компанія вивчає інші області для досліджень та застосування технологій.
Формула E є першою гоночною серією в світі, виключно для електрокарів. Перші перегони відбулися 13 вересня 2014 року. Міжнародна Автомобільна Федерація (FIA), яка також є організатором Формули 1, за допомогою Формули E має на меті підкреслити важливість електромобільності та залучити до автоспорту більше молоді. На відміну від більшості перегонів, сезон Формули Е починається восени і закінчується влітку. Перегони проводяться по спеціально прокладеним центрами великих міст шляхам. Цим автоспорт наближається до своїх уболівальників, а не навпаки. Електромобільність є важливою складовою міського середовища та займає почесне місце в розвитку концепції мобільності майбутнього.
31.07.2017
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація