Головна навігація
Меню

Новини Porschе в Україні

Новий 911 RSR зовсім трохи не дотягнув до перемоги під час дебюту в Ле-Мані Перегони в класі GT - Чемпіонат світу з перегонів на витривалість WEC, 24 години Ле-Мана, Франція

Під час захоплюючого дебюту на перегонах 24 години Ле-Ману, за якими спостерігали 258 тисяч уболівальників, новий Porsche 911 RSR продемонстрував свій потенціал і надійність. Під час 85-х класичних перегонів у Франції на довгу дистанцію гоночний автомобіль потужністю 510 к.с., розроблений Porsche Motorsport у Вайссаху на базі сьомого покоління культового спорткара 911, був лідером на довгих дистанціях та вже був готовий перетнути фінішну лінію й посісти призове місце. Проте, після 340 кіл, сповнених хвилювання та драматизму, на легендарному треку довжиною 13,629 кілометрів та тривалістю 24 години, Ріхард Літц (Австрія) та його французькі товариші по команді Фредерік Маковецькі та Патрік Піле посіли компромісне четверте місце в жорсткій боротьбі в класі GTE-Pro. Додатковий піт-стоп через прокол шини за годину до фінішу позбавив їх усіх сподівань на призове місце у найважчих автомобільних перегонах у світі.

 

У цю чудову літню погоду, за температури близько 30 градусів за Цельсієм о 15:00, у суботу, в департаменті Сарта, на заході Франції 60 автомобілів розпочали 24-годинні перегони. Два нових автомобілі 911 RSR, які команда Porsche GT вперше вивела на трек в Ле-Мані, завершили першу третину перегонів без будь-яких значних проблем. Єдиним інцидентом на треку, який поставив перед водіями дуже складні завдання через поєднання постійного гоночного треку та доріг загального користування, став момент зіткнення автомобіля Porsche 911 RSR з номером 92. На швидкому повороті автомобіль зачепив конкурента, і йому довелося повернутися до боксів. До цього моменту Міхаель Крістенсен (Данія), Кевін Естр (Франція) та Дірк Вернер (Німеччина) вже час від часу перебували на другому місці. Завдяки продуманій стратегії перегонів та швидким піт-стопам вдалося практично наздогнати втрачений час. Проте, запал у спортсменів остаточно закінчився протягом ночі: через 179 кіл, випадково опинившись на місці лідера, Міхаель Крістенсен (Данія) втратив контроль над автомобілем 911 RSR, зачепившись за бордюр у шикані Ford, та врізався у бар’єр задньою частиною свого автомобіля.

 
 

Однак, у другій половині змагань їхні товариші по команді в Porsche 911 RSR з номером 91 стали лідерами перегонів. В неділю вранці Патрік Піле вперше лідирував в дуже складному класі GT, а Ріхард Літц та Фредерік Маковецькі також завершували кола першими на довгих дистанціях. На завершальних етапах гонки все виглядало так, начебто команда посяде, щонайменше, призове місце. За півтори години до змаху картатого прапора Фредерік Маковецькі займав третє місце. І перегони повинні були б завершитися саме так, якби не прокол шини за годину до фінішу, який змусив автомобіль повернутися до боксів для незапланованого піт-стопу. Боротьба за призове місце була програна.

 

У класі GTE-Am клієнтська команда Porsche вивела на трек чотири автомобілі 911 RSR 2015 модельного року. Найкращий результат вшосте показав 911 команди Dempsey Proton Racing. У складі екіпажу автомобіля за номером 77 разом з німецькими гонщиками Крістіаном Рідом та Мартіном Дінстом був молодий професійний гонщик Porsche Маттео Кайролі (Італія).

Четвертий раунд Чемпіонату світу з автоперегонів на витривалість WEC відбудеться 16 липня на Нюрбургрингу (Німеччина).

 

Думки після гонки:

Д-р Франк-Штеффен Валлізер, Віце-Президент підрозділу автоспорту та автомобілів GT: «Сьогодні ми вперше випробували наш новий 911 RSR, і я вважаю, що ми досягли хороших результатів. Прикро, що вночі через нещасний випадок ми втратили свій 92. Також шкода, що наш 91-й номер зміг врешті-решт посісти лише четверте місце, хоча водії та команда зробили все, що від них залежало, а автомобіль навіть був лідером на довгих дистанціях. Але потім стався прокол шини, і на додачу нам трохи не пощастило в зоні повільного руху. Це коштувало нам шансу на кращу позицію, але ми обов’язково повернемося наступного року».

 

Водії 911 RSR № 91

Ріхард Літц: «Прикро, коли ти викладаєшся на повну і врешті-решт залишаєшся ні з чим. Наш автомобіль 911 RSR добре відпрацював на поворотах, як ми й очікували, але за умов високих температур ми втрачали час та поступилися нашим суперникам на прямих. Вся команда заслуговує на величезну подяку, оскільки підготовка до Ле-Мана була надзвичайно тяжкою. Наші механіки справді зробили все можливе. Це була захоплююча гонка і я сподіваюся, що наступного року ми зможемо конкурувати за призове місце. Цього року нас влаштовує й четверте місце, отриманий досвід вказує нам над чим працювати для участі в чемпіонаті, і у нас хороші перспективи в цьому сенсі».

Патрік Піле: «Це була складна, тяжка гонка. Ми зробили все можливе і не повинні звинувачувати себе. З нашої точки зору це була ідеальна гонка. Водії не зробили жодної помилки на треку, і команда надавала нам величезну підтримку. Наш автомобіль 911 RSR добре показав себе на цьому складному треку. Протягом всієї гонки ми заїжджали в бокси тільки для заправки та заміни шин. Команда цілком заслужила призове місце, але не судилося. Наступного року ми повернемося ще сильнішими».

Фредерік Маковецькі: «Це була хороша гонка. Вся команда відпрацювала блискуче. Ми зробили буквально все можливе, щоб посісти призове місце. На жаль, цього не вистачило. Тим не менш, перегони 24 години Ле-Мана знову подарували нам незабутні враження».

 
 

Водії 911 RSR № 92

Міхаель Крістенсен: «Це була неймовірно жорстка гонка. Ми весь час працювали на межі своїх можливостей, і нам довелося йти на великий ризик, щоб не відстати від конкурентів. У шикані я занадто ризикнув. Це прикро, тому що наш 911 RSR працював добре, і ми були серед лідерів. Мені шкода всю команду, яка надавала нам таку величезну підтримку».

Кевін Естр: «Ле-Ман – це найжорсткіші автомобільні перегони у світі. Цього року ми знову в цьому переконалися. Завжди прикро, коли ви не досягаєте фінішу. Але в Ле-Мані це особливо прикро».

Дірк Вернер: «Ми дійсно взяли хороший темп протягом усіх перегонів. Часом ми навіть лідирували. На жаль, ми не були лідерами до самого фінішу. Але як гонщик ви просто мусите визнати, що ви програли. Тим не менш, ми будемо наполегливо працювати, щоб наступного року повернутися ще сильнішими».

 

Водії клієнтської команди

Патрік Лонг (911 RSR № 93, Proton Competition): «Керованість 911 RSR була дуже хорошою протягом усіх перегонів. Єдиний випадок, коли ми не могли наздогнати наших конкурентів, це на прямих. Ми тиснули на конкурентів до самого фінішу, і команда зробила все можливе. Ми можемо пишатися нашими зусиллями. Ми всі насолоджувалися унікальною атмосферою цієї гонки».

Маттео Кайролі (911 RSR № 77, Dempsey Proton Racing): «Я був готовий зайняти призове місце під час моєї першої спроби в Ле-Мані. Спочатку в нас все було добре, але вночі виникла технічна проблема, яка відкинула нас назад. Тим не менш, нам вдалося завершити перегони та заробили важливу перевагу в чемпіонаті. І я здійснив свою мрію – взяти участь у перегонах у Ле-Мані. Я сподіваюся, що ми повернемося в 2018 році».

 
 

Результати перегонів

Клас GTE-Pro:

  1. Тернер/Адам/Серра (ВБ/ВБ/Бразилія), Aston Martin, 340 кіл
  2. Пріо/Тінкнелл/Дерані (ВБ/ВБ/Бразилія), Ford GT, 340
  3. Магнуссен/Гарсіа/Тейлор (Данія/Іспанія/США), Chevrolet Corvette, 340
  4. Літц/Маковецькі/Піле (Австрія/Франція/Франція), Porsche 911 RSR, 340
  5. Рігон/Берд/Моліна (Італія/ВБ/Іспанія), Ferrari 488 GTE, 340
  6. Хенд/Мюллер/Канаан (США/Німеччина/Бразилія), Ford GT, 339
  7. Бріско/Вестбрук/Діксон (Австралія/ВБ/Австралія), Ford GT, 337
  8. Гевін/Мілнер/Фесслер (ВБ/США/Швейцарія), Chevrolet Corvette, 335
  9. Тім/Соренсен/Стеневей (Данія/Данія/Нова Зеландія), Aston Martin, 334
  10. Мюке/Пла/Джонсон (Німеччина/Франція/США), Ford GT, 332
  11. Крістенсен/Естр/Вернер (Данія/Франція/Німеччина), Porsche 911 RSR, 179
 

Клас GTE-Am:

  1. Сміт/Стівенс/Вантор (ВБ/ВБ/Бельгія), Ferrari 488 GTE, 333 кіл
  2. Кемерон/Скотт/Чіочі (ВБ/ВБ/Італія), Ferrari 488 GTE, 331
  3. Йолук/Хенкі/Белл (Туреччина/Ірландія/ВБ), Aston Martin, 331
  4. Рід/Кайролі/Дінст (Німеччина/Італія/Німеччина), Porsche 911 RSR, 329
  5. Лонг/Аль-Файсал/Хедлунд (США/Саудівська Аравія/США), Porsche 911 RSR, 329
  6. Уейнрайт/Баркер/Фостер (ВБ/ВБ/ВБ), Porsche 911 RSR, 328
 
 

Всі очки: http://www.fiawec.com/en/season/result/4116

Всі результати: http://fiawec.alkamelsystems.com

 

Текстові, фото- та відеоматеріали по 24 годинах Ле-Мана доступні для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси (https://presse.porsche.de). Отримати доступ до цифрового медіа-гіду Porsche Motorsport Media Guide можна за адресою https://presskit.porsche.de/motorsport. Канал в твіттері @PorscheRaces пропонує найостаннішу інформацію і фотографії, присвячені Porsche Motorsport, з гоночних трас по всьому світу. Додаткові матеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de), який є інноваційною платформою комунікації Porsche.

Відеоновини також можна переглянути на сайті www.vimeo.com/porschenewsroom 

 
 

22.06.2017

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Київ Аеропорт.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок