Після світової прем’єри на 67-му Міжнародному автосалоні у Франкфурті новий Cayenne Turbo посів своє місце на вершині модельної лінії. Повністю нова топ-версія третього покоління Cayenne ще раз піднімає планку спортивних показників у своєму сегменті. 4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом здатний видавати потужність 550 к.с. Збільшена динаміка руху базується на комбінації інноваційних технологій, таких як активна аеродинаміка, включаючи спойлер на даху, трикамерна пневматична підвіска, різнорозмірні шини та нові високоефективні гальма. З додатковими опціями, такими як система керування задніми колесами або електронна система зменшення кренів кузова (PDCC Sport), позашляховик досягає динамічних характеристик справжнього спорткара. Новий Cayenne Turbo прискорюється до 100 км/год за 4,1 секунди (3,9 секунди з пакетом Sport Chrono) і досягає максимальної швидкості 286 км/год.
Виразніший дизайн
З винятковою передньою частиною та світлодіодними головними фарами з системою Porsche Dynamic Light System (PDLS), Cayenne Turbo має вигляд одночасно домінуючий та незалежний. Вночі новий Turbo відрізняється від інших моделей Cayenne дворядними передніми світловими модулями. Відмінною ознакою вигляду збоку є стандартні 21-дюймові колісні диски Turbo, які пропонуються лише для топових моделей, та розширювачі колісних арок, пофарбовані у колір екстер’єру. Спарені патрубки випускної системи, характерні для Turbo, характеризують задню частину автомобіля. Накладки на двері та нижню частину заднього бампера пофарбовано у колір кузова. Повністю новий інтер’єр демонструє поєднання типових для Porsche рис: більше спортивності та більше комфорту одночасно. Управління практично всіма функціями цифрового позашляховика відбувається за допомогою дисплея високої роздільної здатності та сенсорних екранів Porsche Advanced Cockpit. Серед них, наприклад, управління звуковою системою BOSE® Surround Sound System (710 Вт), яка пропонується у стандартній комплектації. Водії та пасажири цієї топової моделі подорожують на спортивних сидіннях з 18-ма варіантами налаштувань. Комфортні підголівники – нова функція, що нагадує Porsche 911. Всі сидіння та багатофункціональне спортивне кермо в ексклюзивному дизайні Turbo пропонуються з підігрівом у стандартній комплектації.
Більша потужність, більший крутний момент: 8-циліндровий двигун з подвійним турбонаддувом та потужністю 550 к.с.
Серцем Cayenne Turbo є новий чотирилітровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом. Вихідна потужність 550 к.с., що перевищує показники двигуна-попередника на 30 к.с., а максимальний крутний момент становить 770 Нм – збільшення на 20 Нм. Нова восьмиступінчаста коробка передач Tiptronic S перетворює ці показники у прискорення та швидкість через систему активного повного приводу Porsche Traction Management (PTM). Новий Turbo розганяється до 100 км/год за 4,1 секунди (3,9 секунди в комплектації Sport Chrono) і розвиває максимальну швидкість 286 км/год. Характерною рисою нових поколінь двигунів є розташування турбокомпресорів в розвалі блоку циліндрів V-образного двигуна. Короткий шлях вихлопних газів від камер згоряння до турбонагнітачів забезпечує швидкій відгук двигуна на зміну навантаження. Таким чином центральне розташування турбонагнітачів значно покращує характеристики двигуна. На додачу це дає змогу розмістити двигун нижче, що позитивно впливає на динаміку руху: центр тяжіння нижчий, а точність керування у поворотах вища.
Активне шасі з трикамерною пневматичною підвіскою та різнорозмірними шинами
Нове легке шасі Cayenne Turbo поєднує найкращі властивості трьох концепцій: точність спортивного автомобіля, комфорт седану та адаптивність позашляховика. Зокрема, комбінація нової трикамерної пневматичної підвіски з активною системою регулювання жорсткості амортизаторів PASM (Porsche Active Suspension Management) значно розширює діапазон можливостей автомобіля. Концепція нових різнорозмірних шин, зі стандартними розмірами 285/40 на передній вісі та 315/35 – на задній, походить від концепції спортивного автомобіля і дає кращу поздовжню та бічну передачу потужності. В конструкції адаптивної пневматичної підвіски використовуються три повітряні камери на кожну стійку, тому шасі здатне відпрацьовувати з різними коефіцієнтами пружності. Завдячуючи шістьом можливим рівням висоти, дорожній просвіт може бути вручну налаштований відповідно до вимог будь-якої позадорожньої місцевості. Цей аспект також активно контролюється за допомогою п’яти нових програм руху для подорожей як облаштованими трасами, так і бездоріжжям. Укомплектований додатковою системою керування задніми колесами, системою зменшення кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), яка підключена до 48-вольтової системи живлення, та системою Porsche Torque Vectoring Plus (PTV +), новий Cayenne Turbo досягає динаміки спортивного автомобіля. У той же час покращується його повсякденна придатність з точки зору маневрування при паркуванні та на поворотах, а також рівень комфорту.
Перший позашляховик з адаптивним спойлером та новими високопродуктивними гальмами
Новий Cayenne Turbo – перший позашляховик, що має адаптивний спойлер на даху, як елемент активної аеродинаміки. В залежності від конкретного положення, він оптимізує ефективність, збільшує притискну силу на задній вісі і, як аеродинамічне гальмо, зменшує гальмівний шлях на високих швидкостях. Завдяки цьому при різкому гальмуванні на швидкості 250 км/год, позашляховик зупиняється на два метри раніше. Таким чином, аеродинамічна система доповнює ефект нових високоефективних гальм Porsche Surface Coated Brake (PSCB), які пропонуються у базовій комплектації. Карбід-вольфрамове покриття, нанесене на сталеві диски, підвищує гальмівну здатність та стійкість до зносу, одночасно зменшуючи кількість гальмівного пилу, що означає менше бруду на дисках. Опціонально можна встановити топові керамічні композитні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
13.09.2017
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація