Поповнення у лінійці консервативних Porsche: 911 GT3 з пакетом Touring буде представлено на 67-му Міжнародному автосалоні, який проходить у Франкфурті 12-24 вересня 2017 року. Він доступний виключно з механічною шестиступінчастою коробкою передач, а фіксоване заднє антикрило замінили активним заднім спойлером, як в Porsche 911 Carrera. За його стриманим зовнішнім виглядом приховано справжні спортивні технології: 4-літровий атмосферний двигун, запозичений з автоспорту, розвиває потужність до 500 к.с. і генерує крутний момент 460 Нм. У поєднанні з оптимальними перемиканнями передач, Porsche 911 GT3 з пакетом Touring розганяється до 100 км/год за 3,9 секунди, щоб досягти максимальної швидкості 316 км/год.
Назва "Touring" сходить до варіанта оснащення моделі Porsche 911 Carrera RS 1973 року. Навіть тоді основними ознаками були консервативний дизайн Porsche 911 та класичні елементи інтер’єру. Новий Porsche 911 GT3 з пакетом Touring наслідує та модернізує цю концепцію. Цей варіант призначено для любителів високоякісних спортивних автомобілів, які особливо цінують стриманий дизайн та класичне задоволення від водіння.
Окрім пакета Clubsport та оздоблення алькантара, практично всі додаткові опції 911 GT3 також доступні у поєднанні з пакетом Touring. Вони включають всі кольори кузова та коліс, керамічні гальма PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), систему шасі, світлодіодні фари, всі варіанти сидінь, пакет Chrono та аудіосистему.
Високоякісний спортивний автомобіль з усіх точок зору
За виключенням задньої частини, кузов Porsche GT3 у пакеті Touring залишився незмінним. Це означає, що він має великі повітрозабірники в оптимізованій передній частині, а також повітрявідвід, типовий для моделі Porsche 911 GT3, розташований перед кришкою багажного відділення. Передні та задні фари ідентичні, проте без тонування. На боковій частині автомобіля увагу привертають литі диски з центральним кріпленням. На передній вісі шини 245/35 ZR 20, встановлені на 9-дюймові колісні диски, а на задній – шини 305/30 ZR 20 на 12-дюймових дисках. У поєднанні з ширшими на 44 мм колісними арками, ніж у Porsche 911 Carrera, шини створюють сильне враження. А додаткове зниження на 25 мм ще більше підкреслює потужність автомобіля.
Спортивна аеродинаміка: задній спойлер із додатковою аеродинамічною кромкою
Витончені структурні відмінності помітно, перш за все, на задній частині автомобіля. Крило розширеного заднього спойлера серійного Porsche 911 обладнали аеродинамічним загином (клапан Гурні) у кольорі кузова автомобіля. На спеціально розроблену решітку задньої кришки нанесено логотип "GT3 touring". Іншими визначними деталями є срібна окантовка бокових вікон, спортивні патрубки випускної системи та накладки на омивачі передніх фар, а також логотип Porsche ззаду. У варіанті оздоблення екстер’єру "Black Exterior Touring" ці елементи є чорними, як і в Porsche 911 GT3. Передні та задні фари затоновано.
Шкіряний салон
Інтер’єр створює відчуття класичного спортивного автомобіля з механічною коробкою передач. Відповідно до характеру консервативного Porsche GT у салоні перевагу надано високоякісній шкірі. Кермо з позначкою на 12 годин, ручка коробки передач, підлокітники дверних панелей, кришка центральної консолі та внутрішні дверні ручки оздоблено гладкою шкірою. Центральні частини сидінь виготовлено з чорного текстилю. Тиснення логотипу Porsche на підголівниках та всі шви в салоні виконано чорними нитками. Останній штрих у дизайні інтер’єру – деталі з чорного алюмінію.
Потужний шестициліндровий спортивний двигун
Трансмісія та шасі є ідентичними для всіх автомобілів Porsche 911 GT3 з механічною КПП, включаючи 911 GT3 з пакетом Touring. Шестициліндровий чотирилітровий атмосферний двигун, який використовується на гоночних автомобілях, таких як Porsche 911 RSR та 911 GT3 Cup. Це найпотужніший двигун з прямим впорскуванням пального і з найбільшим об’ємом, який Porsche будь-коли використовував для шестициліндрового горизонтального серійного двигуна. Двигун характеризується орієнтацією на високі оберти. Колінчастий вал обертається зі швидкістю до 9000 об/хв, що є дійсно надзвичайним, навіть для двигуна спортивного автомобіля.
Шестступінчаста коробка передач налаштована на передачу потужності двигуна і забезпечує виключні спортивні характеристики руху. Функція автоматичного підвищення обертів двигуна забезпечує захоплюючий звук при переході на понижену передачу. Цю функцію можна активувати через кнопку Sport на центральній консолі, забезпечуючи динамічні переключення завдяки швидкості синхронізації передач. Спортивна механічна коробка передач GT передає потужність на диференціал з механічним блокуванням та PTV (Porsche Torque Vectoring, автоматичний розподіл гальмівних сил).
Швидкий в поворотах, стабільний на прямій: жорсткий кузов, шасі з системою керування задніми колесами
Шасі Porsche 911 GT3 є свідченням досвіду Porsche в автоспорті. На додаток до базової конструкції, оптимізованої для точності кермування, шасі також має чудові характеристики керованості переважно завдяки активній системі керування задніми колесами. В залежності від швидкості, система повертає задні колеса або в протилежному, або в тому ж напрямку, що й передні колеса, тим самим покращуючи маневреність та стабільність автомобіля. Розмір шин на обох вісях підібрано таким чином, щоб передні колеса оптимально передавали рульові та гальмівні сили, а задні колеса забезпечували привід і тягу.
Додаток Porsche Track Precision як базовій комплектації
На додачу до системи Porsche Communication Management (PCM), що включає онлайн-навігаційний модуль з інформацією про рух в режимі реального часу, стандартна комплектація кожного Porsche 911 GT3 також включає модуль Connect Plus та додаток Porsche Track Precision. Додаток дозволяє водію відображати, записувати та аналізувати детальну інформацію про рух на треку на смартфоні.
12.09.2017
© 2016 Порше Центр Київ Аеропорт - офіційний дилер Порше. *Правова інформація